W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.
Rozumiem Więcej
ICAN Institute
ICAN Institute
ICAN Institute
ICAN Institute
Ekspansja zagraniczna w dobie pandemii Ekspansja zagraniczna w dobie pandemii

Poszukując nowych kierunków rozwoju, polskie firmy zaczęły odważnie wychodzić poza granice kraju. Zarówno największe przedsiębiorstwa z kapitałem państwowym, jak i mniejsze prywatne start-upy zagościły trwale na zagranicznych rynkach. Najpopularniejsze kierunki to sąsiednie rynki europejskie, jednak polscy przedsiębiorcy nie obawiają się również znacznie bardziej odległych regionów świata. Czy obecna pandemia i kryzys zmieniły plany firm, które prowadzą działalność na zagranicznych rynkach lub zamierzały ją rozpocząć? Jakie są perspektywy w zakresie ekspansji?

Obejrzyj relację z wydarzenia BE POLISH, BE GLOBAL i ICAN Insititute, a dowiesz się:

  • Jak Covid-19 wpłynął na sytuację polskich firm działających na zagranicznych rynkach?
  • Jakie wyzwania pojawiły się w związku z kryzysem?
  • Czy firmy zmieniły swoje plany ekspansji?
  • Jak przedsiębiorcy postrzegają dziś perspektywy wyjścia poza granicę?
  • Obecny kryzys: szansa czy zagrożenie?

Poznaj naszych ekspertów:

Mariusz Smoliński, Dyrektor Działu Badań i Analiz, ICAN Institute
Mariusz Smoliński
Dyrektor Działu Badań i Analiz, ICAN Institute

Absolwent Wydziału Marketingu i Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Badaniami marketingowymi zajmuje się od 1998 roku. Pracował w kilku firmach badawczych na stanowiskach kierowniczych: MEMRB, Synovate, IPSOS. Odpowiedzialny był za budowanie standardów realizacji badań, prowadzenie jakościowo-ilościowych zespołów badawczych oraz koordynację złożonych programów badawczych o zasięgu lokalnym i regionalnym. W ciągu 20 lat przeprowadził kilkaset projektów badawczych dla różnych branż.

Janusz Władyczak, prezes KUKE
Janusz Władyczak
prezes KUKE

Posiada wieloletnie doświadczenie w krajowych i zagranicznych instytucjach finansowych. Pełnił m.in. funkcję dyrektora departamentu produktów inwestycyjnych w PKO TFI, odpowiadając za kształtowanie strategii produktowej w zakresie funduszy inwestycyjnych oraz tworzenie i wdrażanie rozwiązań inwestycyjno-oszczędnościowych. Pracując dla instytucji finansowej w Austrii wdrażał strukturyzowane produkty inwestycyjne dla klientów bankowości prywatnej i detalicznej oraz instrumenty pochodne w formie certyfikatów i warrantów notowanych na GPW w Warszawie. We francuskich bankach inwestycyjnych odpowiadał za relacje oraz zawieranie transakcji z największymi przedsiębiorstwami oraz instytucjami finansowymi z krajów byłego ZSRR takich jak Rosja, Kazachstan, Ukraina, Armenia, Azerbejdżan, Litwa, Łotwa i Estonia. Był również odpowiedzialny za zabezpieczanie wielomilionowych pożyczek bilateralnych, kredytów strukturyzowanych i syndykowanych oraz transakcji export finance, współpracując z największymi agencjami kredytów eksportowych na świecie. Ukończył ESCP European School of Management z siedzibą w Paryżu. Studiował również na Uniwersytecie w Wiedniu, w Graduate Insititute of International and Development Studies w ramach Uniwersytetu Genewskiego, jak i w Asian Institute of Technology w Bangkoku.

Jacek Byrt, partner odpowiedzialny za usługi doradztwa finansowego Mazars
Jacek Byrt
Partner odpowiedzialny za usługi doradztwa finansowego Mazars

Jacek Byrt posiada blisko 20-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie transakcji fuzji i przejęć, corporate finance oraz doradztwa strategicznego, które zdobył pracując w firmach doradczych oraz w sektorze bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej. W trakcie kariery zawodowej uczestniczył w ponad 100 projektach zakończonych sukcesem. Pracował zarówno dla dużych polskich przedsiębiorstw, jak i MŚP reprezentujących różne branże, m.in. sektor produkcyjny, produkcję żywności i rolnictwo, usługi dla przedsiębiorstw (IT i outsourcing), usługi medyczne. Przed dołączeniem do Mazars Jacek Byrt spędził 16 lat w niezależnej firmie doradczej Azimutus specjalizującej się w transakcjach fuzji i przejęć oraz w doradztwie strategicznym dla przedsiębiorstw, której był założycielem i wspólnikiem. Ponadto pracował w McKinsey & Company w Warszawie, w Dresdner Kleinwort Benson i w Commerzbanku we Frankfurcie nad Menem, w Morgan Stanley w Londynie oraz w Banku Zachodnim WBK SA (obecnie Santander Bank Polska) w Warszawie. Ukończył studia na London School of Economics (z tytułem Master of Science) oraz Szkołę Główną Handlową w Warszawie (w tym CEMS Master na paryskim HEC). Ukończył również Advanced Management Program na IESE Business School w Barcelonie. Biegle włada językiem angielskim, francuskim oraz niemieckim..

Dariusz Terlecki, Dyrektor Sprzedaży, Webfleet Solutions Poland
Dariusz Terlecki
Dyrektor Sprzedaży, Webfleet Solutions Poland

Dyrektor Handlowy z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w wielu branżach B2B, w tym min. technologicznej, ICT, BPO, contract stationary, w firmach o kapitale polskim i międzynarodowym. Specjalizuje się w budowaniu i skutecznym wdrażaniu strategii handlowej zapewniającej wysoki i stabilny wzrost organiczny. Z sukcesem przeprowadził kilka transformacji firm, doprowadzając do ich dynamicznego rozwoju. Do Webfleet Solutions Poland Dariusz Terlecki dołączył 01.06.2018 obejmując stanowisko Dyrektora Sprzedaży w regionie CEE. Kieruje współpracą z największymi partnerami oraz klientami firmy i zaangażowany jest w realizację pan-europejskich projektów telematycznych. „Telematyka dynamicznie się rozwija i jest adoptowana przez coraz więcej branż. Już dziś umożliwia firmom m.in. dużą redukcję kosztów pojazdów, zwiększenie efektywności zarządzania flotą i poprawę bezpieczeństwa na drodze, pozwalając im rozwijać się szybciej. Włączenie Webfleet Solutions do grupy Bridgestone zapewniło nam nowe możliwości wzrostu i ekspansji rynkowej, co zaowocuje nową, ciekawą ofertą dla klientów w niedalekiej przyszłości” - mówi Dariusz Terlecki.

Witold Wiliński, Prezes Zarządu, GPW Tech.
Witold Wiliński
Prezes Zarządu, GPW Tech.

Od 2019 r. Prezes Zarządu GPW Tech S.A. spółki odpowiedzialnej w ramach Grupy GPW S.A. za rozwój i komercjalizację produktów softwarowych i usług technologicznych dla sektora finansowego. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu spółkami sektora IT. Był wiceprezesem Zarządu m.in. w Asseco Systems S.A i Softbank Serwis S.A. Członek Rady Nadzorczej KDPW S.A. Profesor w Instytucie Międzynarodowej Polityki Gospodarczej SGH.

Piotr Arak,  Dyrektor Polskiego Instytutu Ekonomicznego
Piotr Arak
Dyrektor Polskiego Instytutu Ekonomicznego

Analityk społeczno-gospodarczy, Dyrektor Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Wcześniej pracował w firmie doradczej Deloitte, centrum analitycznym Polityka Insight, Programie Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP), Ministerstwie Administracji i Cyfryzacji oraz w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Absolwent polityki społecznej, studiów podyplomowych z metod statystycznych na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów MBA w Szkole Głównej Handlowej i na Uniwersytecie Montrealskim. W trakcie doktoratu z polityki publicznej na Uniwersytecie Warszawskim. Autor i współautor wielu badań z obszaru cyfryzacji, ekonomiki zdrowia i polityki gospodarczej.

Prowadzący debatę:

Paweł Kubisiak
Paweł Kubisiak
Editor-at-Large, ICAN Institute

Dziennikarz i analityk biznesowy, związany z polską edycją „Harvard Business Review Polska” w roli zastępcy redaktora naczelnego, następnie redaktor merytoryczny "ICAN Management Review".

Wcześniej był m.in. zastępcą redaktora naczelnego „Pulsu Biznesu” oraz współtwórcą i wydawcą takich serwisów jak pb.pl i newsweek.pl.

Specjalizuje się w obszarze strategii biznesowych i zarządzania, jest ekspertem w zakresie opracowywania studiów przypadku i raportów analitycznych dotyczących przedsięwzięć biznesowych.

Uczestnicy debaty:

Monika Nowecka, Wiceprezes Mazars Polska Sp. z o.o.
Monika Nowecka
Wiceprezes Mazars Polska Sp. z o.o.

Związana z Mazars od 1995 roku. Biegły rewident, absolwentka kierunku Finanse i Bankowość oraz studiów MBA Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze księgowej podmiotów o różnej osobowości prawnej i różnorodnym profilu działalności, w tym podmiotów notowanych na giełdzie. Monika Nowecka posiada szeroka wiedzę i praktykę w zakresie polskich i zagranicznych standardów rachunkowości (MSSF). Jest prelegentem szkoleń oraz autorką licznych publikacji z zakresu rachunkowości. Ekspert w branży outsourcingowej oraz autorka wielu publikacji z nią związanych. Partner odpowiedzialna za usługi outsourcingu księgowego i kadrowo-płacowego Mazars.

Mateusz Sobieraj, CEO, Adcookie
Mateusz Sobieraj
CEO, Adcookie

Od 12 lat zajmuje się marketingiem, od 9 lat przedsiębiorczością. Zbudował adCookie – jedną z najlepiej ocenianych agencji interaktywnych w Polsce wg. raportu MMP. adCookie to 40 ekspertów ze wszystkich obszarów digital marketingu, którzy pomogli ponad 100 firmom, na 12 rynkach na świecie. Inwestor i doradca strategiczny w DreamGo, jednym z czołowych, ekskluzywnych biur podróży w Polsce, które otrzymało tytuł Luksusowa Mark Roku 2019. Członek Entrepreneurs’ Organization - największej światowej przedsiębiorców. Pasjonat rozwoju osobistego, produktywności i dzielenia się wiedzą.

Bartosz Łopiński, CEO, Billennium.
Bartosz Łopiński
CEO, Billennium

Absolwent Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie. Początkowo zastanawiał się także nad wyborem zarządzania, ale ostatecznie, dzięki namowie swojego dziadka, zaczął studiować informatykę. Współzałożyciel oraz dyrektor zarządzający Billennium. Z branżą IT zawodowo związany od 25 lat. Pracował między innymi dla Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji czy Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Następnie w 2003 roku, wraz ze swoim kolegą Mateuszem Nomańczukiem, obecnie wiceprezesem firmy, założył Billennium.

Prowadząca wydarzenie:

Beata Strawińska, ICAN Institute
Beata Strawińska
ICAN Institute

Agenda:

10.00 – 10.05
powitanie uczestników: Beata Strawińska, ICAN Institute
10.05 – 10.30
Skuteczne strategie ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw
Mariusz Smoliński, Dyrektor Działu Badań i Analiz, ICAN Research
10.30 – 10.50
wystąpienie Janusza Władczaka, Prezesa KUKE
10.50 – 10.55
studio Beata Strawińska
10.55 – 11.20
Szlaki handlowe po pandemii
Piotr Arak, Prezesa Polskiego Instytutu Ekonomicznego
11.20 – 11.40
wystąpienie Jacka Byrta, Partnera odpowiedzialnego za usługi doradztwa finansowego w Mazars
11.40 – 11.45
studio Beata Stawińska
11.45 – 12.10
Co zmieniła pandemia w podejściu do polityki inwestycyjnej w gospodarce światowej?
Witold Wiliński, Prezesa GPW TECH
12.10 – 12.30
wystąpienie Dariusza Terleckiego, Dyrektora sprzedaży, Webfleet Solutions Poland
12.30 – 12.35
studio Beata Strawińska
12.35 – 13.10
debata: Ekspansja zagraniczna w dobie pandemii
prowadzący redaktor Paweł Kubisiak oraz goście

Partner:









Zapisałeś się na webinarium?
Wpisz tylko swój e-mail.

Nie zapisałeś się na webinarium?
Wypełnij formularz,
aby obejrzeć nagranie

Relacja z webinarium ICAN Institute:

Poszukując nowych kierunków rozwoju, polskie firmy zaczęły odważnie wychodzić poza granice kraju. Zarówno największe przedsiębiorstwa z kapitałem państwowym, jak i mniejsze prywatne start-upy zagościły trwale na zagranicznych rynkach. Najpopularniejsze kierunki to sąsiednie rynki europejskie, jednak polscy przedsiębiorcy nie obawiają się również znacznie bardziej odległych regionów świata. Czy obecna pandemia i kryzys zmieniły plany firm, które prowadzą działalność na zagranicznych rynkach lub zamierzały ją rozpocząć? Jakie są perspektywy w zakresie ekspansji?

Obejrzyj relację z wydarzenia BE POLISH, BE GLOBAL i ICAN Insititute, a dowiesz się:

  • Jak Covid-19 wpłynął na sytuację polskich firm działających na zagranicznych rynkach?
  • Jakie wyzwania pojawiły się w związku z kryzysem?
  • Czy firmy zmieniły swoje plany ekspansji?
  • Jak przedsiębiorcy postrzegają dziś perspektywy wyjścia poza granicę?
  • Obecny kryzys: szansa czy zagrożenie?

Poznaj naszych ekspertów:

Mariusz Smoliński, Dyrektor Działu Badań i Analiz, ICAN Institute
Mariusz Smoliński
Dyrektor Działu Badań i Analiz, ICAN Institute

Absolwent Wydziału Marketingu i Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Badaniami marketingowymi zajmuje się od 1998 roku. Pracował w kilku firmach badawczych na stanowiskach kierowniczych: MEMRB, Synovate, IPSOS. Odpowiedzialny był za budowanie standardów realizacji badań, prowadzenie jakościowo-ilościowych zespołów badawczych oraz koordynację złożonych programów badawczych o zasięgu lokalnym i regionalnym. W ciągu 20 lat przeprowadził kilkaset projektów badawczych dla różnych branż.

Janusz Władyczak, prezes KUKE
Janusz Władyczak
prezes KUKE

Posiada wieloletnie doświadczenie w krajowych i zagranicznych instytucjach finansowych. Pełnił m.in. funkcję dyrektora departamentu produktów inwestycyjnych w PKO TFI, odpowiadając za kształtowanie strategii produktowej w zakresie funduszy inwestycyjnych oraz tworzenie i wdrażanie rozwiązań inwestycyjno-oszczędnościowych. Pracując dla instytucji finansowej w Austrii wdrażał strukturyzowane produkty inwestycyjne dla klientów bankowości prywatnej i detalicznej oraz instrumenty pochodne w formie certyfikatów i warrantów notowanych na GPW w Warszawie. We francuskich bankach inwestycyjnych odpowiadał za relacje oraz zawieranie transakcji z największymi przedsiębiorstwami oraz instytucjami finansowymi z krajów byłego ZSRR takich jak Rosja, Kazachstan, Ukraina, Armenia, Azerbejdżan, Litwa, Łotwa i Estonia. Był również odpowiedzialny za zabezpieczanie wielomilionowych pożyczek bilateralnych, kredytów strukturyzowanych i syndykowanych oraz transakcji export finance, współpracując z największymi agencjami kredytów eksportowych na świecie. Ukończył ESCP European School of Management z siedzibą w Paryżu. Studiował również na Uniwersytecie w Wiedniu, w Graduate Insititute of International and Development Studies w ramach Uniwersytetu Genewskiego, jak i w Asian Institute of Technology w Bangkoku.

Jacek Byrt, partner odpowiedzialny za usługi doradztwa finansowego Mazars
Jacek Byrt
Partner odpowiedzialny za usługi doradztwa finansowego Mazars

Jacek Byrt posiada blisko 20-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie transakcji fuzji i przejęć, corporate finance oraz doradztwa strategicznego, które zdobył pracując w firmach doradczych oraz w sektorze bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej. W trakcie kariery zawodowej uczestniczył w ponad 100 projektach zakończonych sukcesem. Pracował zarówno dla dużych polskich przedsiębiorstw, jak i MŚP reprezentujących różne branże, m.in. sektor produkcyjny, produkcję żywności i rolnictwo, usługi dla przedsiębiorstw (IT i outsourcing), usługi medyczne. Przed dołączeniem do Mazars Jacek Byrt spędził 16 lat w niezależnej firmie doradczej Azimutus specjalizującej się w transakcjach fuzji i przejęć oraz w doradztwie strategicznym dla przedsiębiorstw, której był założycielem i wspólnikiem. Ponadto pracował w McKinsey & Company w Warszawie, w Dresdner Kleinwort Benson i w Commerzbanku we Frankfurcie nad Menem, w Morgan Stanley w Londynie oraz w Banku Zachodnim WBK SA (obecnie Santander Bank Polska) w Warszawie. Ukończył studia na London School of Economics (z tytułem Master of Science) oraz Szkołę Główną Handlową w Warszawie (w tym CEMS Master na paryskim HEC). Ukończył również Advanced Management Program na IESE Business School w Barcelonie. Biegle włada językiem angielskim, francuskim oraz niemieckim..

Dariusz Terlecki, Dyrektor Sprzedaży, Webfleet Solutions Poland
Dariusz Terlecki
Dyrektor Sprzedaży, Webfleet Solutions Poland

Dyrektor Handlowy z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w wielu branżach B2B, w tym min. technologicznej, ICT, BPO, contract stationary, w firmach o kapitale polskim i międzynarodowym. Specjalizuje się w budowaniu i skutecznym wdrażaniu strategii handlowej zapewniającej wysoki i stabilny wzrost organiczny. Z sukcesem przeprowadził kilka transformacji firm, doprowadzając do ich dynamicznego rozwoju. Do Webfleet Solutions Poland Dariusz Terlecki dołączył 01.06.2018 obejmując stanowisko Dyrektora Sprzedaży w regionie CEE. Kieruje współpracą z największymi partnerami oraz klientami firmy i zaangażowany jest w realizację pan-europejskich projektów telematycznych. „Telematyka dynamicznie się rozwija i jest adoptowana przez coraz więcej branż. Już dziś umożliwia firmom m.in. dużą redukcję kosztów pojazdów, zwiększenie efektywności zarządzania flotą i poprawę bezpieczeństwa na drodze, pozwalając im rozwijać się szybciej. Włączenie Webfleet Solutions do grupy Bridgestone zapewniło nam nowe możliwości wzrostu i ekspansji rynkowej, co zaowocuje nową, ciekawą ofertą dla klientów w niedalekiej przyszłości” - mówi Dariusz Terlecki.

Witold Wiliński, Prezes Zarządu, GPW Tech.
Witold Wiliński
Prezes Zarządu, GPW Tech.

Od 2019 r. Prezes Zarządu GPW Tech S.A. spółki odpowiedzialnej w ramach Grupy GPW S.A. za rozwój i komercjalizację produktów softwarowych i usług technologicznych dla sektora finansowego. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu spółkami sektora IT. Był wiceprezesem Zarządu m.in. w Asseco Systems S.A i Softbank Serwis S.A. Członek Rady Nadzorczej KDPW S.A. Profesor w Instytucie Międzynarodowej Polityki Gospodarczej SGH.

Piotr Arak,  Dyrektor Polskiego Instytutu Ekonomicznego
Piotr Arak
Dyrektor Polskiego Instytutu Ekonomicznego

Analityk społeczno-gospodarczy, Dyrektor Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Wcześniej pracował w firmie doradczej Deloitte, centrum analitycznym Polityka Insight, Programie Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP), Ministerstwie Administracji i Cyfryzacji oraz w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Absolwent polityki społecznej, studiów podyplomowych z metod statystycznych na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów MBA w Szkole Głównej Handlowej i na Uniwersytecie Montrealskim. W trakcie doktoratu z polityki publicznej na Uniwersytecie Warszawskim. Autor i współautor wielu badań z obszaru cyfryzacji, ekonomiki zdrowia i polityki gospodarczej.

Prowadzący debatę:

Paweł Kubisiak
Paweł Kubisiak
Editor-at-Large, ICAN Institute

Dziennikarz i analityk biznesowy, związany z polską edycją „Harvard Business Review Polska” w roli zastępcy redaktora naczelnego, następnie redaktor merytoryczny "ICAN Management Review".

Wcześniej był m.in. zastępcą redaktora naczelnego „Pulsu Biznesu” oraz współtwórcą i wydawcą takich serwisów jak pb.pl i newsweek.pl.

Specjalizuje się w obszarze strategii biznesowych i zarządzania, jest ekspertem w zakresie opracowywania studiów przypadku i raportów analitycznych dotyczących przedsięwzięć biznesowych.

Uczestnicy debaty:

Monika Nowecka, Wiceprezes Mazars Polska Sp. z o.o.
Monika Nowecka
Wiceprezes Mazars Polska Sp. z o.o.

Związana z Mazars od 1995 roku. Biegły rewident, absolwentka kierunku Finanse i Bankowość oraz studiów MBA Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze księgowej podmiotów o różnej osobowości prawnej i różnorodnym profilu działalności, w tym podmiotów notowanych na giełdzie. Monika Nowecka posiada szeroka wiedzę i praktykę w zakresie polskich i zagranicznych standardów rachunkowości (MSSF). Jest prelegentem szkoleń oraz autorką licznych publikacji z zakresu rachunkowości. Ekspert w branży outsourcingowej oraz autorka wielu publikacji z nią związanych. Partner odpowiedzialna za usługi outsourcingu księgowego i kadrowo-płacowego Mazars.

Mateusz Sobieraj, CEO, Adcookie
Mateusz Sobieraj
CEO, Adcookie

Od 12 lat zajmuje się marketingiem, od 9 lat przedsiębiorczością. Zbudował adCookie – jedną z najlepiej ocenianych agencji interaktywnych w Polsce wg. raportu MMP. adCookie to 40 ekspertów ze wszystkich obszarów digital marketingu, którzy pomogli ponad 100 firmom, na 12 rynkach na świecie. Inwestor i doradca strategiczny w DreamGo, jednym z czołowych, ekskluzywnych biur podróży w Polsce, które otrzymało tytuł Luksusowa Mark Roku 2019. Członek Entrepreneurs’ Organization - największej światowej przedsiębiorców. Pasjonat rozwoju osobistego, produktywności i dzielenia się wiedzą.

Bartosz Łopiński, CEO, Billennium.
Bartosz Łopiński
CEO, Billennium

Absolwent Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie. Początkowo zastanawiał się także nad wyborem zarządzania, ale ostatecznie, dzięki namowie swojego dziadka, zaczął studiować informatykę. Współzałożyciel oraz dyrektor zarządzający Billennium. Z branżą IT zawodowo związany od 25 lat. Pracował między innymi dla Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji czy Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Następnie w 2003 roku, wraz ze swoim kolegą Mateuszem Nomańczukiem, obecnie wiceprezesem firmy, założył Billennium.

Prowadząca wydarzenie:

Beata Strawińska, ICAN Institute
Beata Strawińska
ICAN Institute

Agenda:

10.00 – 10.05
powitanie uczestników: Beata Strawińska, ICAN Institute
10.05 – 10.30
Skuteczne strategie ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw
Mariusz Smoliński, Dyrektor Działu Badań i Analiz, ICAN Research
10.30 – 10.50
wystąpienie Janusza Władczaka, Prezesa KUKE
10.50 – 10.55
studio Beata Strawińska
10.55 – 11.20
Szlaki handlowe po pandemii
Piotr Arak, Prezesa Polskiego Instytutu Ekonomicznego
11.20 – 11.40
wystąpienie Jacka Byrta, Partnera odpowiedzialnego za usługi doradztwa finansowego w Mazars
11.40 – 11.45
studio Beata Stawińska
11.45 – 12.10
Co zmieniła pandemia w podejściu do polityki inwestycyjnej w gospodarce światowej?
Witold Wiliński, Prezesa GPW TECH
12.10 – 12.30
wystąpienie Dariusza Terleckiego, Dyrektora sprzedaży, Webfleet Solutions Poland
12.30 – 12.35
studio Beata Strawińska
12.35 – 13.10
debata: Ekspansja zagraniczna w dobie pandemii
prowadzący redaktor Paweł Kubisiak oraz goście

Partner: