



Mówi się, że kryzys jest jednocześnie zagrożeniem i szansą. Czy polskie firmy wykorzystały obecny kryzys i następujące po nim ożywienie do wzmocnienia pozycji na zagranicznych rynkach? Badania ICAN Research potwierdzają, że polskie przedsiębiorstwa doskonale odnajdują się na rynkach europejskich. Jednak po zebraniu doświadczeń na sąsiednich rynkach wiele firm rozgląda się coraz dalej. Jakie kierunki mogą być dziś perspektywiczne dla polskich eksporterów i inwestorów?
Weź udział w webinarium ICAN Institute, a już 10 grudnia 2021r. dowiesz się:
- W jakich branżach polskie firmy powinny upatrywać swoich przewag?
- Czym możemy skutecznie konkurować i w jakich segmentach nasz eksport jest najsilniejszy?
- Jakie bariery stoją obecnie przed przedsiębiorcami planującymi międzynarodowy rozwój?
- Jak finansować rozwój firmy na etapie ekspansji zagranicznej?
- Jakie instrumenty wsparcia oferuje polski rynek finansowy?
Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych.
Poznaj naszych ekspertów:

Maciej Bałabanow
CFA - dyrektor zarządzający Funduszem Ekspansji Zagranicznej, PFR TFIPosiada piętnastoletnie doświadczenie na rynku kapitałowym, które zdobywał, uczestnicząc w projektach realizowanych w Polsce, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Karierę rozpoczynał w Londynie w Thomson Reuters, gdzie zajmował się rozwojem rynku wycen produktów strukturyzowanych (asset-backed securities) oraz instrumentów pochodnych na waluty i stopy procentowe w Europie oraz USA. W kolejnych latach budował swoje doświadczenie w Londynie w obszarze zarządzania pieniędzmi i inwestycjami klientów zamożnych w prywatnym butiku inwestycyjnym Alvarium (dawniej JL Capital).
Od 2013 r. pracował w Trigon w Warszawie, koncentrując się na realizacji transakcji M&A, finansowania, refinansowania spółek z użyciem pożyczek i obligacji na rynkach prywatnych i publicznych. Od 2016 r. pracował dla Deloitte, specjalizując się w pozyskiwaniu kapitału dłużnego oraz w postaci equity dla firm i projektów na rynkach krajowych i zagranicznych, oraz restrukturyzacjach finansowych firm. Ukończył studia w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku metody ilościowe i systemy informacyjne oraz w University of International Business and Economics w Pekinie (ekonomia, stypendium rządu polskiego). Studiował również finanse w Stockholm School of Economics w ramach programu CEMS. Od 2011 r. posiada tytuł Chartered Financial Analyst.

Tomasz Gliga
District Sales Manager, ADP PolskaTomasz Gliga jako District Sales Manager w ADP Polska jest odpowiedzialny za maksymalizację sprzedaży poprzez opracowywanie i dostosowywanie strategii sprzedażowej do potrzeb klientów. Posiada ponad 18 lat doświadczenia w doradztwie korporacyjnym i zarządzaniu sprzedażą. Wcześniej był związany z takimi firmami jak Netia, T-Mobile Polska i IT Kontrakt, gdzie odpowiadał m.in. za new business development oraz zarządzanie kanałami pośrednimi sprzedaży. Jest absolwentem Uniwersytetu Wrocławskiego.

Tomasz Stamirowski
Partner Zarządzający Avallon MBOZ branżą inwestycyjną związany od roku 1994. Był m.in. Wiceprezesem Zarządu Pekao Fundusz Kapitałowy. Wcześniej zdobył doświadczenie w restrukturyzacji pracując w Departamencie Restrukturyzacji banku PBG S.A. Był w zarządach firm produkcyjnych. Uczestniczył w radach nadzorczych wielu spółek, w tym giełdowych (KFM, BIPROMET, STOMIL SANOK, ZETKAMA, Bank BPH). Od roku 2001 związany z Avallon, prowadził szereg projektów wykupów menedżerskich. Ukończył Handel Zagraniczny na Uniwersytecie Łódzkim i Zarządzanie na Uniwersytecie w Grenoble, we Francji. Od czerwca 2021 r. jest głównym udziałowcem RTS Widzew Łódź S.A. Prywatnie kolekcjonuje zabytkowe akcje łódzkich przedsiębiorstw, posiadając największy zbiór w Polsce.

Antoni Zbytniewski
Key Account Manager, Grupa RabenMa 38 lat, urodzony, wykształcony i zamieszkały w Poznaniu. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od ponad 10 lat związany ze sprzedażą i rozwojem biznesu. Od 2015 roku Key Account Manager w centrali spółki Fresh Logistics należącej do Grupy Raben, gdzie odpowiada za rozwój międzynarodowy firmy, szczególnie w obszarze międzynarodowych łańcuchów dostaw żywności. Wcześniej manager zajmujący się sprzedażą międzynarodową w branży budowlanej. Prywatnie tata dwóch córek. Po godzinach miłośnik prozy (szczególnie XIX wiek), sztuki, historii i polityki - zimą, a latem caravaning i żeglarstwo.
Prowadzący:

Paweł Kubisiak
Editor-at-Large, „ICAN Management Review”Redaktor, konsultant i analityk biznesowy, autor książek, badań, studiów przypadków i artykułów poświęconych tematyce przywództwa, strategii i zarządzania. Przez 10 lat kierował redakcją Harvard Business Review Polska, był również redaktorem naczelnym MIT Sloan Management Review oraz ICAN Management Review. Wcześniej pełnił m.in. funkcję wicenaczelnego „Pulsu Biznesu” oraz był współtwórcą serwisu pb.pl i Think Tanku „Poland, Go Global”. Kompetencje doradcze i redakcyjne łączy z doświadczeniem analitycznym zdobytym w domu maklerskim i funduszu inwestycyjnym, gdzie odpowiadał za sporządzanie analiz strategicznych oraz wycen inwestycyjnych. Był wykładowcą akademickim z zakresu oceny projektów inwestycyjnych oraz wyceny wartości przedsiębiorstw. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Harvard Business School Executive Education.
Partnerzy:




DATA: 10 grudnia 2021 r., (piątek), godz. 10.00
CZAS TRWANIA: ok. 60 minut
Wydarzenie online (na żywo + dostęp do nagrania)
Zgłoś udział
Mówi się, że kryzys jest jednocześnie zagrożeniem i szansą. Czy polskie firmy wykorzystały obecny kryzys i następujące po nim ożywienie do wzmocnienia pozycji na zagranicznych rynkach? Badania ICAN Research potwierdzają, że polskie przedsiębiorstwa doskonale odnajdują się na rynkach europejskich. Jednak po zebraniu doświadczeń na sąsiednich rynkach wiele firm rozgląda się coraz dalej. Jakie kierunki mogą być dziś perspektywiczne dla polskich eksporterów i inwestorów?
Weź udział w webinarium ICAN Institute, a już 10 grudnia 2021r. dowiesz się:
- W jakich branżach polskie firmy powinny upatrywać swoich przewag?
- Czym możemy skutecznie konkurować i w jakich segmentach nasz eksport jest najsilniejszy?
- Jakie bariery stoją obecnie przed przedsiębiorcami planującymi międzynarodowy rozwój?
- Jak finansować rozwój firmy na etapie ekspansji zagranicznej?
- Jakie instrumenty wsparcia oferuje polski rynek finansowy?
Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych.
Poznaj naszych ekspertów:

Maciej Bałabanow
CFA - dyrektor zarządzający Funduszem Ekspansji Zagranicznej, PFR TFIPosiada piętnastoletnie doświadczenie na rynku kapitałowym, które zdobywał, uczestnicząc w projektach realizowanych w Polsce, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Karierę rozpoczynał w Londynie w Thomson Reuters, gdzie zajmował się rozwojem rynku wycen produktów strukturyzowanych (asset-backed securities) oraz instrumentów pochodnych na waluty i stopy procentowe w Europie oraz USA. W kolejnych latach budował swoje doświadczenie w Londynie w obszarze zarządzania pieniędzmi i inwestycjami klientów zamożnych w prywatnym butiku inwestycyjnym Alvarium (dawniej JL Capital).
Od 2013 r. pracował w Trigon w Warszawie, koncentrując się na realizacji transakcji M&A, finansowania, refinansowania spółek z użyciem pożyczek i obligacji na rynkach prywatnych i publicznych. Od 2016 r. pracował dla Deloitte, specjalizując się w pozyskiwaniu kapitału dłużnego oraz w postaci equity dla firm i projektów na rynkach krajowych i zagranicznych, oraz restrukturyzacjach finansowych firm. Ukończył studia w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku metody ilościowe i systemy informacyjne oraz w University of International Business and Economics w Pekinie (ekonomia, stypendium rządu polskiego). Studiował również finanse w Stockholm School of Economics w ramach programu CEMS. Od 2011 r. posiada tytuł Chartered Financial Analyst.

Tomasz Gliga
District Sales Manager, ADP PolskaTomasz Gliga jako District Sales Manager w ADP Polska jest odpowiedzialny za maksymalizację sprzedaży poprzez opracowywanie i dostosowywanie strategii sprzedażowej do potrzeb klientów. Posiada ponad 18 lat doświadczenia w doradztwie korporacyjnym i zarządzaniu sprzedażą. Wcześniej był związany z takimi firmami jak Netia, T-Mobile Polska i IT Kontrakt, gdzie odpowiadał m.in. za new business development oraz zarządzanie kanałami pośrednimi sprzedaży. Jest absolwentem Uniwersytetu Wrocławskiego.

Tomasz Stamirowski
Partner Zarządzający Avallon MBOZ branżą inwestycyjną związany od roku 1994. Był m.in. Wiceprezesem Zarządu Pekao Fundusz Kapitałowy. Wcześniej zdobył doświadczenie w restrukturyzacji pracując w Departamencie Restrukturyzacji banku PBG S.A. Był w zarządach firm produkcyjnych. Uczestniczył w radach nadzorczych wielu spółek, w tym giełdowych (KFM, BIPROMET, STOMIL SANOK, ZETKAMA, Bank BPH). Od roku 2001 związany z Avallon, prowadził szereg projektów wykupów menedżerskich. Ukończył Handel Zagraniczny na Uniwersytecie Łódzkim i Zarządzanie na Uniwersytecie w Grenoble, we Francji. Od czerwca 2021 r. jest głównym udziałowcem RTS Widzew Łódź S.A. Prywatnie kolekcjonuje zabytkowe akcje łódzkich przedsiębiorstw, posiadając największy zbiór w Polsce.

Antoni Zbytniewski
Key Account Manager, Grupa RabenMa 38 lat, urodzony, wykształcony i zamieszkały w Poznaniu. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od ponad 10 lat związany ze sprzedażą i rozwojem biznesu. Od 2015 roku Key Account Manager w centrali spółki Fresh Logistics należącej do Grupy Raben, gdzie odpowiada za rozwój międzynarodowy firmy, szczególnie w obszarze międzynarodowych łańcuchów dostaw żywności. Wcześniej manager zajmujący się sprzedażą międzynarodową w branży budowlanej. Prywatnie tata dwóch córek. Po godzinach miłośnik prozy (szczególnie XIX wiek), sztuki, historii i polityki - zimą, a latem caravaning i żeglarstwo.
Prowadzący:

Paweł Kubisiak
Editor-at-Large, „ICAN Management Review”Redaktor, konsultant i analityk biznesowy, autor książek, badań, studiów przypadków i artykułów poświęconych tematyce przywództwa, strategii i zarządzania. Przez 10 lat kierował redakcją Harvard Business Review Polska, był również redaktorem naczelnym MIT Sloan Management Review oraz ICAN Management Review. Wcześniej pełnił m.in. funkcję wicenaczelnego „Pulsu Biznesu” oraz był współtwórcą serwisu pb.pl i Think Tanku „Poland, Go Global”. Kompetencje doradcze i redakcyjne łączy z doświadczeniem analitycznym zdobytym w domu maklerskim i funduszu inwestycyjnym, gdzie odpowiadał za sporządzanie analiz strategicznych oraz wycen inwestycyjnych. Był wykładowcą akademickim z zakresu oceny projektów inwestycyjnych oraz wyceny wartości przedsiębiorstw. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Harvard Business School Executive Education.
Partnerzy:



