W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.
Rozumiem Więcej
ICAN Institute ICAN Institute Wyzwania CSR w dobie kryzysu klimatycznego i pandemii Wyzwania CSR w dobie kryzysu klimatycznego i pandemii

Odpowiedzialne prowadzenie biznesu nie było jeszcze tak ważne jak teraz. Gdy firmy realizowały długoterminowe strategie CSR, starając się uporać ze skutkami zmian klimatycznych, pojawiło się nowe wyzwanie – walka z pandemią COVID 19. Oba kryzysy – klimatyczny i koronawirusowy – są ważnym sprawdzianem dla biznesu. W Polsce społeczną odpowiedzialność biznesu praktykuje już coraz więcej firm. Jakie działania z zakresu CSR podejmują firmy? Jakie są najważniejsze wyzwania i jak polscy przedsiębiorcy sobie z nimi radzą?.

Weź udział w webinarium ICAN Institute, a już 24 września 2020 r. dowiesz się:

  • Jakie działania podjęły firmy w czasie pandemii, by zapewnić bezpieczeństwo pracownikom i klientom?
  • Jakie 5 najważniejszych globalnych zagrożeń według Światowego Forum Ekonomicznego dotyczy środowiska?
  • Jak zagrożenia – klimatyczne i koronawirusowe – wpływają na biznes? Jakie obszary zostaną dotknięte najbardziej?
  • Jakie 3 aktywności zwiększają odporność strategiczną firmy? Na czym polegają?
  • Jakie są dobre praktyki polskich i zagranicznych firm na rzecz otoczenia i społeczeństwa?

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych. Możesz też podzielić się linkiem ze swoimi znajomymi, którzy Twoim zdaniem powinni zapoznać się z nagraniem!

Poznaj naszych ekspertów:

Iwona Jacaszek-Pruś, dyrektor ds. korporacyjnych Kompania Piwowarska SA
Iwona Jacaszek-Pruś
dyrektor ds. korporacyjnych Kompania Piwowarska SA

Związana z Kompanią Piwowarską SA od 2017 roku jako dyrektor ds. korporacyjnych, szefowa zespołu odpowiedzialnego za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, reputację firmy, zrównoważony rozwój oraz działania z zakresu public relations, członkini zespołu zarządzającego firmy. W latach 2003–2016 pełniła podobne funkcje jako członkini zespołu zarządzającego Coca-Cola HBC Poland. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywała, pracując dla British-American Tobacco Polska, agencji Burson-Marsteller, Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową oraz ABC Consulting. Ponadto prowadziła wykłady z dziedziny strategii marketingowych oraz zintegrowanej komunikacji marketingowej w Kanadyjskim Instytucie Międzynarodowego Zarządzania. Należy do Komitetu Wykonawczego Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce. W latach 2004-2016 była członkinią Zarządu, a od 2010 roku sprawuje funkcję wiceprezesa Polskiej Federacji Producentów Żywności Związku Pracodawców. W latach 2003-2016 była jednym z członków Rady Nadzorczej Rekopol Organizacji Odzysku Opakowań SA, natomiast od 2006 roku obejmuje stanowisko przewodniczącego Rady. Jest absolwentką handlu zagranicznego na Uniwersytecie Gdańskim.

Dariusz Piotr Bogacz
Dariusz Piotr Bogacz

Dariusz Piotr Bogacz jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Politechniki Warszawskiej. Od ponad 6 lat jest związany z BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. Obecnie zajmuje stanowisko Manager ds. Public Relations. Jest członkiem Komitetu ds. Darowizn i Sponsoringu CSR BSH i odpowiada za relacje z beneficjentami.

Ryszard Hordyński, dyrektor ds. strategii i komunikacji Huawei Polska
Ryszard Hordyński
dyrektor ds. strategii i komunikacji Huawei Polska

Posiada ponad 20 lat doświadczenia zawodowego zdobytego zarówno w pracy projektowej jak i zarządczej w dużych strukturach. Pracował zarówno dla firm konsultingowych, telekomunikacyjnych i informatycznych jak i w administracji rządowej i dla Spółek Skarbu Państwa. Od lutego 2019 dołączył do Huawei Polska gdzie pełni rolę Dyrektora ds. Strategii i Komunikacji. Wcześniej pełnił rolę Dyrektora Zarządzającego w PFRN, członka zarządu Aplikacji Krytycznych oraz pełnomocnika Ministra Rozwoju i Finansów ds. Informatyzacji. Przez 7 lat pracował w firmie A.T. Kearney, w której realizował szereg projektów w branży telekomunikacyjnej, infrastrukturalnej oraz medialnej. Przez 7 lat pełnił rolę Dyrektora Strategii Techniki oraz Dyrektora Strategii i Architektury systemów informatycznych w Orange Polska. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej wydziału FtiMS na kierunku informatyka stosowana.

Tadeusz Joniewicz, menedżer ds. zarządzania wiedzą
Tadeusz Joniewicz
menedżer ds. zarządzania wiedzą

W Forum Odpowiedzialnego Biznesu jest ekspertem ds. raportowania niefinansowego i zrównoważonego rozwoju, odpowiada za realizację badań i promocję Celów Zrównoważonego Rozwoju. Koordynuje Konkurs Raporty Społeczne. Pracuje w FOB od maja 2017 r. Prowadzi warsztaty i szkolenia dla firm, realizuje i koordynuje badania, przygotowuje artykuły eksperckie. Koordynuje prace Grupy Roboczej ds. Konsumenckich w ramach Zespołu ds. Zrównoważonego Rozwoju i Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstw przy Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej. Ma doświadczenie w pracy w organizacjach strażniczych. Kierował projektami promującymi zrównoważone zamówienia publiczne i odpowiedzialne praktyki w łańcuchu dostaw sprzętu elektronicznego pracując w Fundacji CentrumCSR.PL. Współtworzył też ważne międzynarodowe wydarzenia organizowane przez Polski Instytut Spraw Międzynarodowych. Ukończył Nauki Polityczne i Studium Europy Wschodniej na Uniwersytecie Warszawskim. Jest przewodnikiem turystycznym po Bieszczadach i Beskidzie Niskim, przez wiele lat działał w Studenckim Kole Przewodników Beskidzkich w Warszawie.

Partnerzy:







Data: 24 września 2020 roku
Godzina: 10.00
Czas trwania: ok. 60 minut

Zgłoś udział

Webinarium - 24 września 2020 r. (godz. 10.00)



Odpowiedzialne prowadzenie biznesu nie było jeszcze tak ważne jak teraz. Gdy firmy realizowały długoterminowe strategie CSR, starając się uporać ze skutkami zmian klimatycznych, pojawiło się nowe wyzwanie – walka z pandemią COVID 19. Oba kryzysy – klimatyczny i koronawirusowy – są ważnym sprawdzianem dla biznesu. W Polsce społeczną odpowiedzialność biznesu praktykuje już coraz więcej firm. Jakie działania z zakresu CSR podejmują firmy? Jakie są najważniejsze wyzwania i jak polscy przedsiębiorcy sobie z nimi radzą?.

Weź udział w webinarium ICAN Institute, a już 24 września 2020 r. dowiesz się:

  • Jakie działania podjęły firmy w czasie pandemii, by zapewnić bezpieczeństwo pracownikom i klientom?
  • Jakie 5 najważniejszych globalnych zagrożeń według Światowego Forum Ekonomicznego dotyczy środowiska?
  • Jak zagrożenia – klimatyczne i koronawirusowe – wpływają na biznes? Jakie obszary zostaną dotknięte najbardziej?
  • Jakie 3 aktywności zwiększają odporność strategiczną firmy? Na czym polegają?
  • Jakie są dobre praktyki polskich i zagranicznych firm na rzecz otoczenia i społeczeństwa?

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych. Możesz też podzielić się linkiem ze swoimi znajomymi, którzy Twoim zdaniem powinni zapoznać się z nagraniem!

Poznaj naszych ekspertów:

Iwona Jacaszek-Pruś, dyrektor ds. korporacyjnych Kompania Piwowarska SA
Iwona Jacaszek-Pruś
dyrektor ds. korporacyjnych Kompania Piwowarska SA

Związana z Kompanią Piwowarską SA od 2017 roku jako dyrektor ds. korporacyjnych, szefowa zespołu odpowiedzialnego za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, reputację firmy, zrównoważony rozwój oraz działania z zakresu public relations, członkini zespołu zarządzającego firmy. W latach 2003–2016 pełniła podobne funkcje jako członkini zespołu zarządzającego Coca-Cola HBC Poland. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywała, pracując dla British-American Tobacco Polska, agencji Burson-Marsteller, Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową oraz ABC Consulting. Ponadto prowadziła wykłady z dziedziny strategii marketingowych oraz zintegrowanej komunikacji marketingowej w Kanadyjskim Instytucie Międzynarodowego Zarządzania. Należy do Komitetu Wykonawczego Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce. W latach 2004-2016 była członkinią Zarządu, a od 2010 roku sprawuje funkcję wiceprezesa Polskiej Federacji Producentów Żywności Związku Pracodawców. W latach 2003-2016 była jednym z członków Rady Nadzorczej Rekopol Organizacji Odzysku Opakowań SA, natomiast od 2006 roku obejmuje stanowisko przewodniczącego Rady. Jest absolwentką handlu zagranicznego na Uniwersytecie Gdańskim.

Dariusz Piotr Bogacz
Dariusz Piotr Bogacz

Dariusz Piotr Bogacz jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Politechniki Warszawskiej. Od ponad 6 lat jest związany z BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. Obecnie zajmuje stanowisko Manager ds. Public Relations. Jest członkiem Komitetu ds. Darowizn i Sponsoringu CSR BSH i odpowiada za relacje z beneficjentami.

Ryszard Hordyński, dyrektor ds. strategii i komunikacji Huawei Polska
Ryszard Hordyński
dyrektor ds. strategii i komunikacji Huawei Polska

Posiada ponad 20 lat doświadczenia zawodowego zdobytego zarówno w pracy projektowej jak i zarządczej w dużych strukturach. Pracował zarówno dla firm konsultingowych, telekomunikacyjnych i informatycznych jak i w administracji rządowej i dla Spółek Skarbu Państwa. Od lutego 2019 dołączył do Huawei Polska gdzie pełni rolę Dyrektora ds. Strategii i Komunikacji. Wcześniej pełnił rolę Dyrektora Zarządzającego w PFRN, członka zarządu Aplikacji Krytycznych oraz pełnomocnika Ministra Rozwoju i Finansów ds. Informatyzacji. Przez 7 lat pracował w firmie A.T. Kearney, w której realizował szereg projektów w branży telekomunikacyjnej, infrastrukturalnej oraz medialnej. Przez 7 lat pełnił rolę Dyrektora Strategii Techniki oraz Dyrektora Strategii i Architektury systemów informatycznych w Orange Polska. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej wydziału FtiMS na kierunku informatyka stosowana.

Tadeusz Joniewicz, menedżer ds. zarządzania wiedzą
Tadeusz Joniewicz
menedżer ds. zarządzania wiedzą

W Forum Odpowiedzialnego Biznesu jest ekspertem ds. raportowania niefinansowego i zrównoważonego rozwoju, odpowiada za realizację badań i promocję Celów Zrównoważonego Rozwoju. Koordynuje Konkurs Raporty Społeczne. Pracuje w FOB od maja 2017 r. Prowadzi warsztaty i szkolenia dla firm, realizuje i koordynuje badania, przygotowuje artykuły eksperckie. Koordynuje prace Grupy Roboczej ds. Konsumenckich w ramach Zespołu ds. Zrównoważonego Rozwoju i Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstw przy Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej. Ma doświadczenie w pracy w organizacjach strażniczych. Kierował projektami promującymi zrównoważone zamówienia publiczne i odpowiedzialne praktyki w łańcuchu dostaw sprzętu elektronicznego pracując w Fundacji CentrumCSR.PL. Współtworzył też ważne międzynarodowe wydarzenia organizowane przez Polski Instytut Spraw Międzynarodowych. Ukończył Nauki Polityczne i Studium Europy Wschodniej na Uniwersytecie Warszawskim. Jest przewodnikiem turystycznym po Bieszczadach i Beskidzie Niskim, przez wiele lat działał w Studenckim Kole Przewodników Beskidzkich w Warszawie.

Partnerzy: