W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.
Rozumiem Więcej
ICAN Institute ICAN Institute
Jak zarządzać doświadczeniami klientów w cyfrowym świecie? Jak zarządzać doświadczeniami klientów w cyfrowym świecie?

W okresie cyfryzacji przedsiębiorcy zrozumieli, że najlepszym źródłem wiedzy o swoich produktach czy usługach są opinie klientów. Jak zatem skutecznie wykorzystać reakcje klientów do projektowania lepszych doświadczeń na każdym etapie ścieżki zakupowej? Jak dostosować się do nowych reguł i zbudować silną markę skupiającą lojalnych klientów?

Weź udział w webinarium ICAN Research, a już 6 grudnia 2021 r. dowiesz się:

  • Jak wygląda zmiana w podejściu od klasycznych badań satysfakcji do ciągłego monitoringu doświadczeń konsumenta?
  • Jak skutecznie wsłuchiwać się i wykorzystywać głos klienta w praktyce?
  • Jak reagować na zarządzanie informacją zwrotną i sytuacje kryzysowe zgłaszane przez klientów?
  • Jak budowa programu VOC działa w praktyce – czego unikać i co szczególnie lubią klienci?

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych.

Poznaj naszych ekspertów:

Mariusz Smoliński
Mariusz Smoliński
Dyrektor Działu Badań i Analiz, ICAN Institute

Absolwent Wydziału Marketingu i Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Badaniami marketingowymi zajmuje się od 1998 roku. Pracował w kilku firmach badawczych na stanowiskach kierowniczych: MEMRB, Synovate, IPSOS. Odpowiedzialny był za budowanie standardów realizacji badań, prowadzenie jakościowo-ilościowych zespołów badawczych oraz koordynację złożonych programów badawczych o zasięgu lokalnym i regionalnym. W ciągu 20 lat przeprowadził kilkaset projektów badawczych dla różnych branż.

Anna Talarczyk
Anna Talarczyk

Ekspert ds. zarządzania doświadczeniem klienta z wieloletnią praktyką w międzynarodowych korporacjach w sektorze usług. Pracowała dla takich marek jak: Santander, Pekao, Credit Agricole, mBank, EuroBank, EFL, Tchibo, DHL.Specjalizuje się w projektowaniu unikalnych doświadczeń klientów z firmą i budowaniu zaangażowania pracowników (CEM, CX, UX, Design Thinking). Pomaga zaprojektować, monitorować i raportować efekty wdrożonych działań (NPS, CSAT, CES) oraz wykorzystać je do budowy przewagi konkurencyjnej firmy. Lider wielu strategicznych projektów związanych z poprawą satysfakcji i lojalności klientów, wdrażania kultury klientocentrycznej.

Aleksandra Świerzyńska
Aleksandra Świerzyńska
Dyrektor Działu Customer Experience, Grupa OLX

Zarządza doświadczeniami klienta w Grupie OLX, zbudowała i ciągle ulepsza System Monitorowania Doświadczeń klienta i wdraża go w organizacji, aby jeszcze lepiej i szybciej odpowiadać na potrzeby klientów. Pracowała w firmie konsultingowej McKinsey & Company, gdzie pomagała dużym i średnim firmom B2C i B2B tworzyć i wdrażać strategię Customer Experience, budować system i podejście do słuchania klienta oraz wdrażać kulturę organizacyjną nastawioną na klienta.

Mirosław Mikłos
Mirosław Mikłos
Dyrektor Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów w PZU

Doświadczony menadżer projektów z zakresu budowania lojalności klientów w oparciu o kulturę Customer Experience. W trakcie drogi zawodowej związany z obsługą klientów w branży finansowej, telkom, handlu oraz ubezpieczeniach. Zarządza i uczestniczy w strategicznych projektach jakościowych, koordynuje i dostosowuje kluczowe wskaźniki efektywności procesów. Prowadzidziałania oparte na informacjach uzyskanych z badań satysfakcji klientów. Uczestniczy w najważniejszych wydarzeniach dotyczących tematyki CX. Stworzył i prowadzę w mediach społecznościowych serwis poświęcony CEM. Jest członkiem CX Influencers – pierwszej polskie grupy profesjonalistów CX.

Paweł Kubicki
Paweł Kubicki
Dyrektor Customer Journey i Doświadczeń Klientów B2B, Orange Polska

Zarządza doświadczeniami Klientów B2B na wszystkich ścieżkach klienta. Wcześniej odpowiedzialny za zarządzanie doświadczeniami Klientów B2C&B2B związanych z zarządzaniem kontem i płatnościami. Ponad 20-to letnie doświadczenie w sektorze telko. Odpowiedzialny za zapewnianie możliwie najlepszych doświadczeń Klientów B2B w ramach wszystkich rozwiązań projektowanych i wdrażanych w Orange Polska oraz promowanie klientocentrycznego podejścia w tym zakresie. Fan nowych trendów i technologii związanych z CX, szczególnie w dziedzinie obsługi Klienta.




DATA: 6 grudnia 2021 r., (poniedziałek), godz. 11.00
CZAS TRWANIA: ok. 60 minut
Wydarzenie online (na żywo + dostęp do nagrania)

Zgłoś udział

Pola oznaczone * są wymagane

Webinarium - 6 grudnia 2021 r., godz. 11.00

Chcę skorzystać z usługi bez wyrażania zgód, dlatego płacę: 49 zł netto (60,27 zł brutto)





W okresie cyfryzacji przedsiębiorcy zrozumieli, że najlepszym źródłem wiedzy o swoich produktach czy usługach są opinie klientów. Jak zatem skutecznie wykorzystać reakcje klientów do projektowania lepszych doświadczeń na każdym etapie ścieżki zakupowej? Jak dostosować się do nowych reguł i zbudować silną markę skupiającą lojalnych klientów?

Weź udział w webinarium ICAN Research, a już 6 grudnia 2021 r. dowiesz się:

  • Jak wygląda zmiana w podejściu od klasycznych badań satysfakcji do ciągłego monitoringu doświadczeń konsumenta?
  • Jak skutecznie wsłuchiwać się i wykorzystywać głos klienta w praktyce?
  • Jak reagować na zarządzanie informacją zwrotną i sytuacje kryzysowe zgłaszane przez klientów?
  • Jak budowa programu VOC działa w praktyce – czego unikać i co szczególnie lubią klienci?

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych.

Poznaj naszych ekspertów:

Mariusz Smoliński
Mariusz Smoliński
Dyrektor Działu Badań i Analiz, ICAN Institute

Absolwent Wydziału Marketingu i Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Badaniami marketingowymi zajmuje się od 1998 roku. Pracował w kilku firmach badawczych na stanowiskach kierowniczych: MEMRB, Synovate, IPSOS. Odpowiedzialny był za budowanie standardów realizacji badań, prowadzenie jakościowo-ilościowych zespołów badawczych oraz koordynację złożonych programów badawczych o zasięgu lokalnym i regionalnym. W ciągu 20 lat przeprowadził kilkaset projektów badawczych dla różnych branż.

Anna Talarczyk
Anna Talarczyk

Ekspert ds. zarządzania doświadczeniem klienta z wieloletnią praktyką w międzynarodowych korporacjach w sektorze usług. Pracowała dla takich marek jak: Santander, Pekao, Credit Agricole, mBank, EuroBank, EFL, Tchibo, DHL.Specjalizuje się w projektowaniu unikalnych doświadczeń klientów z firmą i budowaniu zaangażowania pracowników (CEM, CX, UX, Design Thinking). Pomaga zaprojektować, monitorować i raportować efekty wdrożonych działań (NPS, CSAT, CES) oraz wykorzystać je do budowy przewagi konkurencyjnej firmy. Lider wielu strategicznych projektów związanych z poprawą satysfakcji i lojalności klientów, wdrażania kultury klientocentrycznej.

Aleksandra Świerzyńska
Aleksandra Świerzyńska
Dyrektor Działu Customer Experience, Grupa OLX

Zarządza doświadczeniami klienta w Grupie OLX, zbudowała i ciągle ulepsza System Monitorowania Doświadczeń klienta i wdraża go w organizacji, aby jeszcze lepiej i szybciej odpowiadać na potrzeby klientów. Pracowała w firmie konsultingowej McKinsey & Company, gdzie pomagała dużym i średnim firmom B2C i B2B tworzyć i wdrażać strategię Customer Experience, budować system i podejście do słuchania klienta oraz wdrażać kulturę organizacyjną nastawioną na klienta.

Mirosław Mikłos
Mirosław Mikłos
Dyrektor Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów w PZU

Doświadczony menadżer projektów z zakresu budowania lojalności klientów w oparciu o kulturę Customer Experience. W trakcie drogi zawodowej związany z obsługą klientów w branży finansowej, telkom, handlu oraz ubezpieczeniach. Zarządza i uczestniczy w strategicznych projektach jakościowych, koordynuje i dostosowuje kluczowe wskaźniki efektywności procesów. Prowadzidziałania oparte na informacjach uzyskanych z badań satysfakcji klientów. Uczestniczy w najważniejszych wydarzeniach dotyczących tematyki CX. Stworzył i prowadzę w mediach społecznościowych serwis poświęcony CEM. Jest członkiem CX Influencers – pierwszej polskie grupy profesjonalistów CX.

Paweł Kubicki
Paweł Kubicki
Dyrektor Customer Journey i Doświadczeń Klientów B2B, Orange Polska

Zarządza doświadczeniami Klientów B2B na wszystkich ścieżkach klienta. Wcześniej odpowiedzialny za zarządzanie doświadczeniami Klientów B2C&B2B związanych z zarządzaniem kontem i płatnościami. Ponad 20-to letnie doświadczenie w sektorze telko. Odpowiedzialny za zapewnianie możliwie najlepszych doświadczeń Klientów B2B w ramach wszystkich rozwiązań projektowanych i wdrażanych w Orange Polska oraz promowanie klientocentrycznego podejścia w tym zakresie. Fan nowych trendów i technologii związanych z CX, szczególnie w dziedzinie obsługi Klienta.