W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.
Rozumiem Więcej
ICAN Institute ICAN Institute
E-commerce w Polsce: chwilowe przyspieszenie czy trwała zmiana? E-commerce w Polsce: chwilowe przyspieszenie czy trwała zmiana?

W 2020 polski rynek e-commerce był warty aż 70 mld zł. Po wielu latach wzrostu w tempie kilkunastu procent rocznie okres epidemii COVID-19 przyniósł niemal jego trzykrotne przyspieszenie! Co to oznacza dla firm? Jakie są wizje przyszłości e-commerce i jego ekosystemu?

Najnowszy raport Mazars/Noerr/SpotData – „E-commerce w Polsce: strategie rozwoju firm” – przedstawia status quo branży e-commerce, prezentuje kierunki zmian oraz podejmuje próbę określenia trendów kształtujących przyszłość branży.

Zapraszamy na premierową prezentację raportu wraz z towarzyszącą jej dyskusją panelową z udziałem ekspertów z branży!

Weź udział w webinarium ICAN Institute, a już 13 kwietnia 2021 r. dowiesz się:

  • Jakie perspektywy i strategie rozwoju firm wyłaniają się z raportu?
  • Jakie sposoby konkurowania w e-commerce stosują liderzy branż w Polsce i na świecie?
  • Które branże odnotują najszybszy wzrost w najbliższych latach?
  • Co powinny wiedzieć firmy myślące o inwestycji w e-commerce?
  • Jakie rekomendacje dla rozwoju biznesu proponują eksperci?
  • Zasoby i efekty skali – dlaczego te dwa obszary decydują o sukcesie na rynku e-commerce?

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych. Możesz też podzielić się linkiem ze swoimi znajomymi, którzy Twoim zdaniem powinni zapoznać się z nagraniem!

Poznaj naszych ekspertów:

Jacek Byrt, Partner kierujący Działem Doradztwa Finansowego, Mazars w Polsce
Jacek Byrt
Partner kierujący Działem Doradztwa Finansowego, Mazars w Polsce

Jacek Byrt posiada 20-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie transakcji fuzji i przejęć, corporate finance oraz doradztwa strategicznego, które zdobył pracując w firmach doradczych oraz w sektorze bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej.

W trakcie kariery zawodowej uczestniczył w ponad 100 projektach zakończonych sukcesem. Pracował zarówno dla międzynarodowych korporacji, funduszy private equity, jak i dla dużych polskich przedsiębiorstw reprezentujących różne branże, m.in. sektor produkcyjny, produkcję żywności i rolnictwo, usługi dla przedsiębiorstw (IT i outsourcing), usługi medyczne.

Przed dołączeniem do Mazars Jacek Byrt spędził 16 lat w niezależnej firmie doradczej Azimutus specjalizującej się w transakcjach fuzji i przejęć oraz w doradztwie strategicznym dla przedsiębiorstw, której był założycielem i wspólnikiem. Ponadto pracował w McKinsey & Company w Warszawie, w Dresdner Kleinwort Benson i w Commerzbanku we Frankfurcie nad Menem, w Morgan Stanley w Londynie oraz w Banku Zachodnim WBK SA (obecnie Santander Bank Polska) w Warszawie.

Ukończył studia na London School of Economics (z tytułem Master of Science) oraz Szkołę Główną Handlową w Warszawie (w tym CEMS Master na paryskim HEC). Ukończył również Advanced Management Program na IESE Business School w Barcelonie.

Jakub Lerner, Associated Partner, Noerr
Jakub Lerner
Associated Partner, Noerr

Jakub Lerner jest partnerem polskiego biura kancelarii prawnej Noerr, współzarządzającym działem Prawa korporacyjnego/Fuzji i przejęć. Specjalizuje się w obsłudze transakcji M&A, joint ventures oraz transakcjach z udziałem funduszy private equity.

Doradzał przy przejęciach akcji i innych aktywów, fuzjach, wykupach lewarowanych i menedżerskich oraz restrukturyzacji przedsiębiorstw, a także przy multijurysdykcyjnych transakcjach i transgranicznych wspólnych przedsięwzięciach (joint ventures).

Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w międzynarodowych kancelariach prawnych w Nowym Jorku i Warszawie. Jest absolwentem prawa na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studiów w Cornell Law School (USA) i KU Leuven (Belgia).

Ignacy Morawski, dyrektor działu raportów i analiz, SpotData
Ignacy Morawski
dyrektor działu raportów i analiz, SpotData

Ignacy Morawski jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych ekonomistów rynkowych. Analizuje zjawiska makroekonomiczne zachodzące w strefie euro i innych krajach Unii Europejskiej. Pomysłodawca i założyciel serwisu SpotData, który od czerwca 2017 r. jest częścią wydawnictwa Bonnier Business Polska (Puls Biznesu), dla którego Ignacy Morawski tworzy analizy i raporty branżowe. Przez wiele lat pracował w sektorze bankowym (WestLB, Polski Bank Przedsiębiorczości), gdzie pełnił rolę głównego ekonomisty odpowiedzialnego za analizy makroekonomiczne. Był również członkiem zespołu przygotowującego prognozy makroekonomiczne w Polskiej Akademii Nauk oraz pracownikiem think tanku WiseEuropa. Absolwent nauk politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i ekonomii Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie.

Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej
Patrycja Sass-Staniszewska
Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej

Patrycja Sass-Staniszewska – Prezes Zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej (e-Izby), której misją jest rozwój polskiej branży gospodarki cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne, reprezentację wspólnych interesów na arenie krajowej oraz międzynarodowej. Członek Board of Directors Ecommerce Europe, w której e-Izba jest zrzeszona. Członek Koalicji na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności, która powstała wiosną 2007 roku z inicjatywy Związku Banków Polskich. Z e-Izbą związana od początku jej działania. Odpowiedzialna za rozwój strategiczny Izby w zakresie e-commerce, cyfryzacji finansów, polskiej medycyny. Z branżą interaktywną związana od 16 lat. Wcześniej pracowała w IAB Polska, gdzie tworzyła organizację marketingu online od podstaw oraz w Eniro Polska (Panorama Firm), pełniąc funkcję rzecznika prasowego. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego.

Ignacy Morawski, dyrektor działu raportów i analiz, SpotData
Damian Zapłata
COO Allegro

W Allegro od 2017r. odpowiada za obszar przychodów Allegro na co składają się jednostki biznesowe: marketplace, advertising, serwisy ogłoszeniowe i C2C oraz spółka ebilet. W codziennej pracy koncentruje się na rozwoju i podnoszeniu atrakcyjności oferty na platformie marketplace, rozwoju i komercjalizacji nowoczesnych rozwiązań reklamowych i współpracą z dziesiątkami tysięcy partnerów Allegro. Wcześniej był prezesem First Data Polska and Baltics, lidera w dziedzinie technologii płatniczych i rozwiązań z obszaru fintech. W latach 2010-2014 odpowiadał za budowę programu Payback w Polsce w roli dyrektora zarządzającego Loyalty Partner Polska. W latach 2008–2010 był Partnerem w firmie doradztwa strategicznego McKinsey & Company. Jest absolwentem Europa Universitaet Viadrina w Niemczech. Ukończył również studia MBA na uczelni INSEAD we Francji i Singapurze.

Ewa Szmidt-Belcarz, Prezes Zarządu Grupy Empik
Ewa Szmidt-Belcarz
Prezes Zarządu Grupy Empik

Ewa Szmidt-Belcarz w lutym 2015 roku objęła stanowisko Prezesa Zarządu Grupy Empik. Od 2007 roku pracowała w McKinsey & Company, gdzie jako pierwsza kobieta w historii polskiego biura McKinsey została awansowana na stanowisko globalnego Partnera oraz kierowała Pionem Sprzedaży Detalicznej i Dóbr Konsumenckich. Z sukcesem doradzała wielu firmom w kształtowaniu strategii, poprawie efektywności operacyjnej i optymalizacji w zakresie sprzedaży w Polsce i regionie. W latach 2006-2007 pracowała w Cadbury Trebor Bassett, oddziale Cadbury Schweppes w Wielkiej Brytanii, gdzie zajmowała się największą na rynku brytyjskim marką czekolady – Cadbury Dairy Milk. W latach 2005-2006 w niemieckiej centrali Schwarzkopf & Henkel zarządzała rozwojem marek portfelowych na rynkach międzynarodowych (m.in. Francja, Hiszpania, Niemcy oraz kraje CEE). W latach 2004-2005 pełniła funkcję Menedżera Produktu w polskim oddziale L’Oreal. Ewa Szmidt-Belcarz posiada podwójny dyplom magistra Wydziału Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz CEMS Master in International Management ze Szkoły Głównej Handlowej oraz London School of Economics, jak również dyplom MBA renomowanej uczelni INSEAD we Francji.

Partner:








DATA: 13 kwietnia 2021 r., (wtorek), godz. 11.00
CZAS TRWANIA: ok. 90 minut
Wydarzenie online (na żywo + dostęp do nagrania)

Zgłoś udział

Rejestracja zakończona. Dziękujemy!

W 2020 polski rynek e-commerce był warty aż 70 mld zł. Po wielu latach wzrostu w tempie kilkunastu procent rocznie okres epidemii COVID-19 przyniósł niemal jego trzykrotne przyspieszenie! Co to oznacza dla firm? Jakie są wizje przyszłości e-commerce i jego ekosystemu?

Najnowszy raport Mazars/Noerr/SpotData – „E-commerce w Polsce: strategie rozwoju firm” – przedstawia status quo branży e-commerce, prezentuje kierunki zmian oraz podejmuje próbę określenia trendów kształtujących przyszłość branży.

Zapraszamy na premierową prezentację raportu wraz z towarzyszącą jej dyskusją panelową z udziałem ekspertów z branży!

Weź udział w webinarium ICAN Institute, a już 13 kwietnia 2021 r. dowiesz się:

  • Jakie perspektywy i strategie rozwoju firm wyłaniają się z raportu?
  • Jakie sposoby konkurowania w e-commerce stosują liderzy branż w Polsce i na świecie?
  • Które branże odnotują najszybszy wzrost w najbliższych latach?
  • Co powinny wiedzieć firmy myślące o inwestycji w e-commerce?
  • Jakie rekomendacje dla rozwoju biznesu proponują eksperci?
  • Zasoby i efekty skali – dlaczego te dwa obszary decydują o sukcesie na rynku e-commerce?

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych. Możesz też podzielić się linkiem ze swoimi znajomymi, którzy Twoim zdaniem powinni zapoznać się z nagraniem!

Poznaj naszych ekspertów:

Jacek Byrt, Partner kierujący Działem Doradztwa Finansowego, Mazars w Polsce
Jacek Byrt
Partner kierujący Działem Doradztwa Finansowego, Mazars w Polsce

Jacek Byrt posiada 20-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie transakcji fuzji i przejęć, corporate finance oraz doradztwa strategicznego, które zdobył pracując w firmach doradczych oraz w sektorze bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej.

W trakcie kariery zawodowej uczestniczył w ponad 100 projektach zakończonych sukcesem. Pracował zarówno dla międzynarodowych korporacji, funduszy private equity, jak i dla dużych polskich przedsiębiorstw reprezentujących różne branże, m.in. sektor produkcyjny, produkcję żywności i rolnictwo, usługi dla przedsiębiorstw (IT i outsourcing), usługi medyczne.

Przed dołączeniem do Mazars Jacek Byrt spędził 16 lat w niezależnej firmie doradczej Azimutus specjalizującej się w transakcjach fuzji i przejęć oraz w doradztwie strategicznym dla przedsiębiorstw, której był założycielem i wspólnikiem. Ponadto pracował w McKinsey & Company w Warszawie, w Dresdner Kleinwort Benson i w Commerzbanku we Frankfurcie nad Menem, w Morgan Stanley w Londynie oraz w Banku Zachodnim WBK SA (obecnie Santander Bank Polska) w Warszawie.

Ukończył studia na London School of Economics (z tytułem Master of Science) oraz Szkołę Główną Handlową w Warszawie (w tym CEMS Master na paryskim HEC). Ukończył również Advanced Management Program na IESE Business School w Barcelonie.

Jakub Lerner, Associated Partner, Noerr
Jakub Lerner
Associated Partner, Noerr

Jakub Lerner jest partnerem polskiego biura kancelarii prawnej Noerr, współzarządzającym działem Prawa korporacyjnego/Fuzji i przejęć. Specjalizuje się w obsłudze transakcji M&A, joint ventures oraz transakcjach z udziałem funduszy private equity.

Doradzał przy przejęciach akcji i innych aktywów, fuzjach, wykupach lewarowanych i menedżerskich oraz restrukturyzacji przedsiębiorstw, a także przy multijurysdykcyjnych transakcjach i transgranicznych wspólnych przedsięwzięciach (joint ventures).

Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w międzynarodowych kancelariach prawnych w Nowym Jorku i Warszawie. Jest absolwentem prawa na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studiów w Cornell Law School (USA) i KU Leuven (Belgia).

Ignacy Morawski, dyrektor działu raportów i analiz, SpotData
Ignacy Morawski
dyrektor działu raportów i analiz, SpotData

Ignacy Morawski jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych ekonomistów rynkowych. Analizuje zjawiska makroekonomiczne zachodzące w strefie euro i innych krajach Unii Europejskiej. Pomysłodawca i założyciel serwisu SpotData, który od czerwca 2017 r. jest częścią wydawnictwa Bonnier Business Polska (Puls Biznesu), dla którego Ignacy Morawski tworzy analizy i raporty branżowe. Przez wiele lat pracował w sektorze bankowym (WestLB, Polski Bank Przedsiębiorczości), gdzie pełnił rolę głównego ekonomisty odpowiedzialnego za analizy makroekonomiczne. Był również członkiem zespołu przygotowującego prognozy makroekonomiczne w Polskiej Akademii Nauk oraz pracownikiem think tanku WiseEuropa. Absolwent nauk politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i ekonomii Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie.

Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej
Patrycja Sass-Staniszewska
Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej

Patrycja Sass-Staniszewska – Prezes Zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej (e-Izby), której misją jest rozwój polskiej branży gospodarki cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne, reprezentację wspólnych interesów na arenie krajowej oraz międzynarodowej. Członek Board of Directors Ecommerce Europe, w której e-Izba jest zrzeszona. Członek Koalicji na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności, która powstała wiosną 2007 roku z inicjatywy Związku Banków Polskich. Z e-Izbą związana od początku jej działania. Odpowiedzialna za rozwój strategiczny Izby w zakresie e-commerce, cyfryzacji finansów, polskiej medycyny. Z branżą interaktywną związana od 16 lat. Wcześniej pracowała w IAB Polska, gdzie tworzyła organizację marketingu online od podstaw oraz w Eniro Polska (Panorama Firm), pełniąc funkcję rzecznika prasowego. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego.

Ignacy Morawski, dyrektor działu raportów i analiz, SpotData
Damian Zapłata
COO Allegro

W Allegro od 2017r. odpowiada za obszar przychodów Allegro na co składają się jednostki biznesowe: marketplace, advertising, serwisy ogłoszeniowe i C2C oraz spółka ebilet. W codziennej pracy koncentruje się na rozwoju i podnoszeniu atrakcyjności oferty na platformie marketplace, rozwoju i komercjalizacji nowoczesnych rozwiązań reklamowych i współpracą z dziesiątkami tysięcy partnerów Allegro. Wcześniej był prezesem First Data Polska and Baltics, lidera w dziedzinie technologii płatniczych i rozwiązań z obszaru fintech. W latach 2010-2014 odpowiadał za budowę programu Payback w Polsce w roli dyrektora zarządzającego Loyalty Partner Polska. W latach 2008–2010 był Partnerem w firmie doradztwa strategicznego McKinsey & Company. Jest absolwentem Europa Universitaet Viadrina w Niemczech. Ukończył również studia MBA na uczelni INSEAD we Francji i Singapurze.

Ewa Szmidt-Belcarz, Prezes Zarządu Grupy Empik
Ewa Szmidt-Belcarz
Prezes Zarządu Grupy Empik

Ewa Szmidt-Belcarz w lutym 2015 roku objęła stanowisko Prezesa Zarządu Grupy Empik. Od 2007 roku pracowała w McKinsey & Company, gdzie jako pierwsza kobieta w historii polskiego biura McKinsey została awansowana na stanowisko globalnego Partnera oraz kierowała Pionem Sprzedaży Detalicznej i Dóbr Konsumenckich. Z sukcesem doradzała wielu firmom w kształtowaniu strategii, poprawie efektywności operacyjnej i optymalizacji w zakresie sprzedaży w Polsce i regionie. W latach 2006-2007 pracowała w Cadbury Trebor Bassett, oddziale Cadbury Schweppes w Wielkiej Brytanii, gdzie zajmowała się największą na rynku brytyjskim marką czekolady – Cadbury Dairy Milk. W latach 2005-2006 w niemieckiej centrali Schwarzkopf & Henkel zarządzała rozwojem marek portfelowych na rynkach międzynarodowych (m.in. Francja, Hiszpania, Niemcy oraz kraje CEE). W latach 2004-2005 pełniła funkcję Menedżera Produktu w polskim oddziale L’Oreal. Ewa Szmidt-Belcarz posiada podwójny dyplom magistra Wydziału Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz CEMS Master in International Management ze Szkoły Głównej Handlowej oraz London School of Economics, jak również dyplom MBA renomowanej uczelni INSEAD we Francji.

Partner: