W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.
Rozumiem Więcej
ICAN Institute ICAN Institute
Ludzie w miejscu pracy – jak pandemia zmieniła sytuację pracowników? Ludzie w miejscu pracy – jak pandemia zmieniła sytuację pracowników?

Od ponad roku wszystkie sektory gospodarki zmagają się z pandemią, której skutki odciskają też piętno na życiu prywatnym i zawodowym wszystkich pracowników. Według najnowszego raportu firmy ADP „People at Work 2021: A Global Workforce View” pandemia wpłynęła nie tylko na sytuację finansową zatrudnionych, ale także przyczyniła się do nałożenia na pracowników dodatkowych obowiązków lub zmiany ich roli w firmie. Upowszechnienie się pracy zdalnej i hybrydowej ma również odzwierciedlenie w zwiększonym zainteresowaniu Polaków kontraktowym modelem pracy. Jakie czynniki sprawiają, że coraz więcej pracowników rozważa ten model zatrudnienia?

Weź udział w webinarium ICAN Institute i ADP a już 15 lipca 2021 r. dowiesz się:

  • Jak pandemia wpłynęła na work-life balance pracowników?
  • Które zmiany wywołane pandemią mogą zostać z nami na dłużej?
  • Wśród których pracowników panuje największy optymizm?

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych.

Poznaj naszych ekspertów:

Katarzyna Topczewska, Senior HR Specialist, ADP Polska
Katarzyna Topczewska
Senior HR Specialist, ADP Polska

Katarzyna Topczewska jako Senior HR Specialist w ADP Polska zajmuje się nie tylko optymalizacją procesów i zarządza projektami w obszarze HR – poprzez koordynację płac, świadczeń pracowniczych i administracji personalnej – jest także zaangażowana w tworzenie długoterminowych planów motywacji i rozwoju pracowników. W ramach modelu SSC współpracuje z międzynarodowym zespołem świadczącym scentralizowane, operacyjne usługi HR, również w obszarze zarządzania zmianą jak i digitalizacji HR.

Zanim dołączyła do ADP Polska w 2018 r. pracowała jako HR Specialist w Nielsen, gdzie zajmowała się koordynowaniem onboardingu oraz szkoleń, dostarczała analizy i raporty HR oraz koordynowała procesy związane z płacami i benefitami. Jej pierwszym stanowiskiem związanym z HR była praca w firmie Nestle, w której pełniła funkcję Asystentki działu kadr i płac. Jest absolwentką Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego na kierunku Ekonomia ze specjalizacją Ekonomia menedżerska.

Dorota Ciołak, Dyrektor Personalny VIVE Group
Dorota Ciołak
Dyrektor Personalny VIVE Group

Wieloletnie doświadczenie w dużych organizacjach na stanowiskach zarządczych HR i Administracji w firmach sprzedażowych, produkcyjnych oraz w obszarze BPO. Dyrektor Personalny VIVE Group – organizacji zatrudniającej ponad 2000 osób. Trener Biznesu, Coach z 4 dyplomami wyższych uczelni oraz certyfikatami kursów. Od ponad 20 lat w dużych organizacjach zajmuje się obszarem HR, Admistracją i BHP. W swoim życiu zawodowym realizowała duże projekty unijne i biznesowe, prowadzi konferencje oraz uczestniczy w wielu przedsięwzięciach związanych zarówno z rozwojem pracowniczym jak i szeroko rozumianym rynkiem pracy. Praca zawodowa jest dla niej pasją, kocha to co robi. Żródłem energii są dla niej ludzie i nowe wyzwania.

Dominika Migaczewska, HR Business Partner, Britenet
Dominika Migaczewska
HR Business Partner, Britenet

Dominika Migaczewska od ponad 10-ciu lat jest związana zawodowo związana z HR w dużych organizacjach produkcyjnych. Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku Psychologia doradztwa zawodowego i organizacji. Jako HRBP w Britenet bada potrzeby biznesowe spółki z branży IT i przekłada je na język HR. We współpracy z kadrą zarządzającą tworzy strategię HR. Buduje modele kompetencji, projektuje ścieżki karier i rozwiązania rozwojowe. Działa w obszarze komunikacji wewnętrznej. Bada potrzeby pracownicze. Opiekuje się systemami ocen pracowniczych. Odpowiada za proces exit interview i outplacementu. Wspiera managerów w zarządzaniu zespołem i w trudnych sytuacjach.

Magdalena Wróbel, Dyrektor Naczelny ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi w KGHM Polska Miedź S.A.
Magdalena Wróbel
Dyrektor Naczelny ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi w KGHM Polska Miedź S.A.

Z tematyką rozwoju potencjału ludzkiego związana zawodowo od ponad 20 lat. Pełniła funkcję członka zarządu w międzynarodowej firmie doradczo-szkoleniowej AchieveGlobal, zarządzała Departamentem Szkoleń i Jakości w PKO BP S.A. Była Dyrektorem Biura Zarządu i Rozwoju Kadr oraz Pełnomocnikiem Zarządu ds. Spraw Dialogu Społecznego w Przewozach Regionalnych Sp. z o.o. Specjalizuje się w budowania strategii HR, wdrażaniu narzędzi zarządzania wiedzą i rozwojem pracowników w organizacjach, digitalizacją procesów HR oraz zagadnieniami związanymi z dialogiem społecznym.

Prowadząca:

Joanna Koprowska, Dziennikarka, redaktorka, copywriterka, doradczyni ds. storytellingu biznesowego i komunikacji.
Joanna Koprowska
Dziennikarka, redaktorka, copywriterka, doradczyni ds. storytellingu biznesowego i komunikacji.

Od ponad pięciu lat związana z ICAN Institute, twórcą polskiej edycji „Harvard Business Review”, „MIT Sloan Management Review” oraz „ICAN Management Review”. Zwolenniczka pisania w przystępny, obrazowy sposób nawet o rzeczach trudnych i skomplikowanych. Specjalizuje się w tworzeniu treści o tematyce biznesowej. Interesują ją zagadnienia dotyczące wpływu technologii na kulturę organizacyjną, modele biznesowe, CSR, przywództwo oraz zarządzanie sobą i zespołami. Uwielbia rozmawiać z autentycznymi osobami o ich sukcesach, porażkach oraz płynących z nich wnioskach. Wspiera wszelkie inicjatywy popularyzujące kobiety w biznesie. Od niedawna prowadzi autorski podcast „Sekrety Mistrzów”.

Partnerzy:






DATA: 15 lipca 2021 r., (czwartek), godz. 10.00
CZAS TRWANIA: ok. 60 minut
Wydarzenie online (na żywo + dostęp do nagrania)

Zgłoś udział

Pola oznaczone * są wymagane

Webinarium - 15 lipca 2021 r., godz. 10.00

Chcę skorzystać z usługi bez wyrażania zgód, dlatego płacę: 49 zł netto (60,27 zł brutto)





Od ponad roku wszystkie sektory gospodarki zmagają się z pandemią, której skutki odciskają też piętno na życiu prywatnym i zawodowym wszystkich pracowników. Według najnowszego raportu firmy ADP „People at Work 2021: A Global Workforce View” pandemia wpłynęła nie tylko na sytuację finansową zatrudnionych, ale także przyczyniła się do nałożenia na pracowników dodatkowych obowiązków lub zmiany ich roli w firmie. Upowszechnienie się pracy zdalnej i hybrydowej ma również odzwierciedlenie w zwiększonym zainteresowaniu Polaków kontraktowym modelem pracy. Jakie czynniki sprawiają, że coraz więcej pracowników rozważa ten model zatrudnienia?

Weź udział w webinarium ICAN Institute i ADP a już 15 lipca 2021 r. dowiesz się:

  • Jak pandemia wpłynęła na work-life balance pracowników?
  • Które zmiany wywołane pandemią mogą zostać z nami na dłużej?
  • Wśród których pracowników panuje największy optymizm?

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych.

Poznaj naszych ekspertów:

Anna Barbachowska, Country HR Business Partner, ADP Polska
Katarzyna Topczewska
Senior HR Specialist, ADP Polska

Katarzyna Topczewska jako Senior HR Specialist w ADP Polska zajmuje się nie tylko optymalizacją procesów i zarządza projektami w obszarze HR – poprzez koordynację płac, świadczeń pracowniczych i administracji personalnej – jest także zaangażowana w tworzenie długoterminowych planów motywacji i rozwoju pracowników. W ramach modelu SSC współpracuje z międzynarodowym zespołem świadczącym scentralizowane, operacyjne usługi HR, również w obszarze zarządzania zmianą jak i digitalizacji HR.

Zanim dołączyła do ADP Polska w 2018 r. pracowała jako HR Specialist w Nielsen, gdzie zajmowała się koordynowaniem onboardingu oraz szkoleń, dostarczała analizy i raporty HR oraz koordynowała procesy związane z płacami i benefitami. Jej pierwszym stanowiskiem związanym z HR była praca w firmie Nestle, w której pełniła funkcję Asystentki działu kadr i płac. Jest absolwentką Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego na kierunku Ekonomia ze specjalizacją Ekonomia menedżerska.1

Dorota Ciołak, Dyrektor Personalny VIVE Group
Dorota Ciołak
Dyrektor Personalny VIVE Group

Wieloletnie doświadczenie w dużych organizacjach na stanowiskach zarządczych HR i Administracji w firmach sprzedażowych, produkcyjnych oraz w obszarze BPO. Dyrektor Personalny VIVE Group – organizacji zatrudniającej ponad 2000 osób. Trener Biznesu, Coach z 4 dyplomami wyższych uczelni oraz certyfikatami kursów. Od ponad 20 lat w dużych organizacjach zajmuje się obszarem HR, Admistracją i BHP. W swoim życiu zawodowym realizowała duże projekty unijne i biznesowe, prowadzi konferencje oraz uczestniczy w wielu przedsięwzięciach związanych zarówno z rozwojem pracowniczym jak i szeroko rozumianym rynkiem pracy. Praca zawodowa jest dla niej pasją, kocha to co robi. Żródłem energii są dla niej ludzie i nowe wyzwania.

Dominika Migaczewska, HR Business Partner, Britenet
Dominika Migaczewska
HR Business Partner, Britenet

Dominika Migaczewska od ponad 10-ciu lat jest związana zawodowo związana z HR w dużych organizacjach produkcyjnych. Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku Psychologia doradztwa zawodowego i organizacji. Jako HRBP w Britenet bada potrzeby biznesowe spółki z branży IT i przekłada je na język HR. We współpracy z kadrą zarządzającą tworzy strategię HR. Buduje modele kompetencji, projektuje ścieżki karier i rozwiązania rozwojowe. Działa w obszarze komunikacji wewnętrznej. Bada potrzeby pracownicze. Opiekuje się systemami ocen pracowniczych. Odpowiada za proces exit interview i outplacementu. Wspiera managerów w zarządzaniu zespołem i w trudnych sytuacjach.

Magdalena Wróbel, Dyrektor Naczelny ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi w KGHM Polska Miedź S.A.
Magdalena Wróbel
Dyrektor Naczelny ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi w KGHM Polska Miedź S.A.

Z tematyką rozwoju potencjału ludzkiego związana zawodowo od ponad 20 lat. Pełniła funkcję członka zarządu w międzynarodowej firmie doradczo-szkoleniowej AchieveGlobal, zarządzała Departamentem Szkoleń i Jakości w PKO BP S.A. Była Dyrektorem Biura Zarządu i Rozwoju Kadr oraz Pełnomocnikiem Zarządu ds. Spraw Dialogu Społecznego w Przewozach Regionalnych Sp. z o.o. Specjalizuje się w budowania strategii HR, wdrażaniu narzędzi zarządzania wiedzą i rozwojem pracowników w organizacjach, digitalizacją procesów HR oraz zagadnieniami związanymi z dialogiem społecznym.

Prowadząca:

Joanna Koprowska, Dziennikarka, redaktorka, copywriterka, doradczyni ds. storytellingu biznesowego i komunikacji.
Joanna Koprowska
Dziennikarka, redaktorka, copywriterka, doradczyni ds. storytellingu biznesowego i komunikacji.

Od ponad pięciu lat związana z ICAN Institute, twórcą polskiej edycji „Harvard Business Review”, „MIT Sloan Management Review” oraz „ICAN Management Review”. Zwolenniczka pisania w przystępny, obrazowy sposób nawet o rzeczach trudnych i skomplikowanych. Specjalizuje się w tworzeniu treści o tematyce biznesowej. Interesują ją zagadnienia dotyczące wpływu technologii na kulturę organizacyjną, modele biznesowe, CSR, przywództwo oraz zarządzanie sobą i zespołami. Uwielbia rozmawiać z autentycznymi osobami o ich sukcesach, porażkach oraz płynących z nich wnioskach. Wspiera wszelkie inicjatywy popularyzujące kobiety w biznesie. Od niedawna prowadzi autorski podcast „Sekrety Mistrzów”.

Partnerzy: