W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.
Rozumiem Więcej
ICAN Institute ICAN Institute Potrzeby pracowników w nowej rzeczywistości Potrzeby pracowników w nowej rzeczywistości

W pierwszym etapie wdrożenia Pracowniczych Planów Kapitałowych firmy miały przed sobą szereg trudnych zadań – musiały wybrać odpowiednią instytucję finansową czy też optymalnie zorganizować procesy administracyjne związanych z obiegiem dokumentów. Choć drugi etap wdrażania PPK przesunięto z wiosny na jesień tego roku, to ze względu na pandemię koronawirusa wyzwań stojących przed firmami jest jeszcze więcej. Co zrobić, żeby wdrażanie PPK przebiegło sprawnie, a zespoły HR mogły być wspierane przez inne działy organizacji? O czym muszą pamiętać firmy i z jakich rozwiązań mogą skorzystać?

Weź udział w webinarium ICAN Institute, a już 25 sierpnia 2020 r.:

  • dowiesz się, jak zaplanować wdrożenie PPK od strony technologicznej,
  • sprawdzisz, jak przygotować się do kontroli przeprowadzanych przez Państwową Inspekcję Pracy,
  • otrzymasz praktyczne wskazówki dotyczące skutecznego informowania pracowników o programie PPK,
  • dowiesz się, z jakich rozwiązań najlepiej korzystać przy ujednolicaniu procesów kadrowo-płacowych,
  • przekonasz się, jak odpowiednie szkolenie pracowników administracyjnych wesprze organizację w realizacji programu.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych.

Eksperci:

Marcin Mika
Marcin Mika
Director Growth & Client Success, ADP Polska

Marcin Mika jako Director Growth & Client Success w ADP Polska odpowiada za zarządzanie i optymalizację procesów biznesowych klientów poprzez opracowywanie i wdrażanie rozwiązań dostosowanych do ich indywidualnych wymagań i potrzeb. Posiada szeroką wiedzę w obszarze procesów kadrowo płacowych, zarządzania kapitałem ludzkim, projektowania oraz wdrażania rozwiązań technologicznych. Z ADP Polska związał się już w 2004 r., by kolejno awansować na stanowiska o coraz wyższym stopniu odpowiedzialności w dziale Współpracy z Klientem. Uczestniczył w procesie budowania funkcjonalności e-ZLA w PUE, reprezentując punkt widzenia pracodawców – za zaangażowanie w popularyzację elektronicznych zwolnień lekarskich w 2019 roku otrzymał od ZUS wyróżnienie „Ambasador e-ZLA”. Ekspert w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) – odpowiedzialny za projektowanie, skuteczne wdrożenie i nadzorowanie procesów PPK u klientów ADP Polska. Jest absolwentem Politechniki Opolskiej, Politechniki Warszawskiej oraz Akademii Leona Koźmińskiego.

Tomasz Czerkies
Tomasz Czerkies
Radca prawny, ADP Polska

Tomasz Czerkies jest związany z ADP Polska od 2007 roku. Jako radca prawny zajmuje się opracowywaniem ekspertyz, sporządzaniem opinii prawnych, reprezentowaniem firmy w kontaktach z organami państwowymi, jak również klientami oraz identyfikowaniem zmian prawnych. Na co dzień specjalizuje się w problematyce prawa pracy, prawa cywilnego, prawa podatkowego, ochrony danych osobowych i ubezpieczeń społecznych, a także w zagadnieniach związanych z zatrudnieniem i relacjami między pracodawcą a pracownikiem. Jest absolwentem Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. W swojej karierze zawodowej pracował m.in. w Państwowej Inspekcji Pracy, początkowo pełniąc funkcję Specjalisty ds. Prawnych, a później Inspektora Pracy. Był również członkiem Samorządowego Kolegium Odwoławczego, gdzie podejmował rozstrzygnięcia w sprawach z zakresu prawa administracyjnego. Z branżą jest związany od 2001 r.

Partnerzy:

ADP

Data: 25 sierpnia 2020 roku
Godzina: 10.00
Czas trwania: ok. 60 minut

Zgłoś udział

Webinarium - 25 sierpnia 2020



W pierwszym etapie wdrożenia Pracowniczych Planów Kapitałowych firmy miały przed sobą szereg trudnych zadań – musiały wybrać odpowiednią instytucję finansową czy też optymalnie zorganizować procesy administracyjne związanych z obiegiem dokumentów. Choć drugi etap wdrażania PPK przesunięto z wiosny na jesień tego roku, to ze względu na pandemię koronawirusa wyzwań stojących przed firmami jest jeszcze więcej. Co zrobić, żeby wdrażanie PPK przebiegło sprawnie, a zespoły HR mogły być wspierane przez inne działy organizacji? O czym muszą pamiętać firmy i z jakich rozwiązań mogą skorzystać?

Weź udział w webinarium ICAN Institute, a już 25 sierpnia 2020 r.:

  • dowiesz się, jak zaplanować wdrożenie PPK od strony technologicznej,
  • sprawdzisz, jak przygotować się do kontroli przeprowadzanych przez Państwową Inspekcję Pracy,
  • otrzymasz praktyczne wskazówki dotyczące skutecznego informowania pracowników o programie PPK,
  • dowiesz się, z jakich rozwiązań najlepiej korzystać przy ujednolicaniu procesów kadrowo-płacowych,
  • przekonasz się, jak odpowiednie szkolenie pracowników administracyjnych wesprze organizację w realizacji programu.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych.

Eksperci:

Marcin Mika
Marcin Mika
Director Growth & Client Success, ADP Polska

Marcin Mika jako Director Growth & Client Success w ADP Polska odpowiada za zarządzanie i optymalizację procesów biznesowych klientów poprzez opracowywanie i wdrażanie rozwiązań dostosowanych do ich indywidualnych wymagań i potrzeb. Posiada szeroką wiedzę w obszarze procesów kadrowo płacowych, zarządzania kapitałem ludzkim, projektowania oraz wdrażania rozwiązań technologicznych. Z ADP Polska związał się już w 2004 r., by kolejno awansować na stanowiska o coraz wyższym stopniu odpowiedzialności w dziale Współpracy z Klientem. Uczestniczył w procesie budowania funkcjonalności e-ZLA w PUE, reprezentując punkt widzenia pracodawców – za zaangażowanie w popularyzację elektronicznych zwolnień lekarskich w 2019 roku otrzymał od ZUS wyróżnienie „Ambasador e-ZLA”. Ekspert w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) – odpowiedzialny za projektowanie, skuteczne wdrożenie i nadzorowanie procesów PPK u klientów ADP Polska. Jest absolwentem Politechniki Opolskiej, Politechniki Warszawskiej oraz Akademii Leona Koźmińskiego.

Tomasz Czerkies
Tomasz Czerkies
Radca prawny, ADP Polska

Tomasz Czerkies jest związany z ADP Polska od 2007 roku. Jako radca prawny zajmuje się opracowywaniem ekspertyz, sporządzaniem opinii prawnych, reprezentowaniem firmy w kontaktach z organami państwowymi, jak również klientami oraz identyfikowaniem zmian prawnych. Na co dzień specjalizuje się w problematyce prawa pracy, prawa cywilnego, prawa podatkowego, ochrony danych osobowych i ubezpieczeń społecznych, a także w zagadnieniach związanych z zatrudnieniem i relacjami między pracodawcą a pracownikiem. Jest absolwentem Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. W swojej karierze zawodowej pracował m.in. w Państwowej Inspekcji Pracy, początkowo pełniąc funkcję Specjalisty ds. Prawnych, a później Inspektora Pracy. Był również członkiem Samorządowego Kolegium Odwoławczego, gdzie podejmował rozstrzygnięcia w sprawach z zakresu prawa administracyjnego. Z branżą jest związany od 2001 r.

Partnerzy:

ADP