W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.
Rozumiem Więcej
ICAN Institute ICAN Institute
Dlaczego warunkiem skutecznego rozwijania biznesu jest wdrożenie usług zdalnych? Dlaczego warunkiem skutecznego rozwijania biznesu jest wdrożenie usług zdalnych?

Wydarzenia ostatniego roku sprawiły, że zapewnienie efektywnego funkcjonowania zdalnej obsługi klienta oraz pracowników, wykonujących swoje obowiązki z domu, stały się kluczowymi wyzwaniami dla przedsiębiorstw. Wiele firm i instytucji publicznych poszukuje łatwych do wdrożenia narzędzi, które usprawniają komunikację z klientami i interesariuszami online. Tym, którzy stawiają na bezpieczeństwo i wygodę użytkownika, KIR proponuje dwa podstawowe rozwiązania: mojeID – uniwersalny mechanizm zdalnego potwierdzania tożsamości online oraz podpis elektroniczny – Szafir, dostępny także w całkowicie mobilnej wersji mSzafir.

Odpowiedzialnie zarządzane firmy inwestują w trwałe i wielofunkcyjne narzędzia, które posłużą im przez dłuższy czas, a przy okazji spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa. Jakie rozwiązania zapewnią maksymalny komfort użytkowania oraz niezawodne bezpieczeństwo danych?

Weź udział w webinarium ICAN Institute i KIR, a już 14 kwietnia 2021 r. dowiesz się:

  • Dlaczego warunkiem skutecznego rozwijania biznesu jest wdrożenie usług zdalnych?
  • Jak wdrożyć zdalną obsługę klienta w firmie?
  • Jakie narzędzia pomogą zrobić to sprawnie i bezpiecznie?
  • Jakie są różnice między usługami zaufania a identyfikacji?
  • Jakie korzyści przyniesie firmie wprowadzenie zdalnego potwierdzania tożsamości czy podpisu elektronicznego?
  • Jak spełnić prawne wymogi bezpieczeństwa danych przy zdalnej obsłudze klientów?

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych. Możesz też podzielić się linkiem ze swoimi znajomymi, którzy Twoim zdaniem powinni zapoznać się z nagraniem!

Poznaj naszych ekspertów:

Piotr Tomasik, Dyrektor Biura Sprzedaży Centralnej w KIR
Piotr Tomasik
Dyrektor Biura Sprzedaży Centralnej w KIR

Przez lata związany z sektorem bankowym. Pracował w polskim oddziale Royal Bank of Scotland, gdzie był Dyrektorem Regionalnym Pionu Wdrożeń w Departamencie Bankowości Transakcyjnej dla regionu Europy Wschodniej, Kazachstanu i Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Wcześniej doświadczenie zdobywał także jako Product Manager w ABN AMRO Bank Polska S.A. oraz Project Manager w ABN AMRO N.V. w Amsterdamie. W latach 90-tych był audytorem wewnętrznym w Raiffeisen Centro Bank.

Elżbieta Włodarczyk, Dyrektor Linii biznesowej podpis elektroniczny w KIR
Elżbieta Włodarczyk
Dyrektor Linii biznesowej podpis elektroniczny w KIR

Ekspert z zakresu infrastruktury klucza publicznego. Uczestniczyła w pracach nad utworzeniem jednego z pierwszych w Polsce komercyjnych centrów certyfikacji. Odpowiada za obszar podpisu elektronicznego i usług zaufania oraz ich zgodności z Rozporządzeniem eIDAS, przepisami polskiego prawa oraz standardami Webtrust.
Od 2001 r. kieruje Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir, świadczącym usługi kwalifikowane i niekwalifikowane, obejmujące wydawanie certyfikatów, znaczników czasu oraz usługi walidacji certyfikatów.
Brała udział w pracach nad polską ustawą o usługach zaufania.

Piotr Wichowski, Dyrektor Linii biznesowej usługi identyfikacji w KIR
Piotr Wichowski
Dyrektor Linii biznesowej usługi identyfikacji w KIR

Odpowiada za wdrożenie i rozwój mojeID – usługi umożliwiającej zdalne potwierdzanie tożsamości, zarówno w obszarze komercyjnym jak i administracji publicznej. Wcześniej koordynował projekt wdrożenia systemu rozliczeń krajowych transakcji kartowych oraz rozwój usług w obszarze płatności kartowych. Od lat 90-tych związany z rynkiem kart płatniczych i usługami świadczonymi dla banków i innych instytucji w zakresie wydawnictwa kart, zarządzania bankomatami i personalizacji kart. Pracował w POLCARD S.A., First Data Polska S.A. oraz w firmie TAG Systems Sp. z o.o., gdzie był odpowiedzialny za zarządzanie procesami operacyjnymi i biznesowymi.

Partner:






DATA: 14 kwietnia 2021 r., (środa), godz. 10.00
CZAS TRWANIA: ok. 60 minut
Wydarzenie online (na żywo + dostęp do nagrania)

Zgłoś udział

Pola oznaczone * są wymagane

Webinarium - 14 kwietnia 2021 r., godz. 10.00

Chcę skorzystać z usługi bez wyrażania zgód, dlatego płacę: 49 zł netto (60,27 zł brutto)



Wydarzenia ostatniego roku sprawiły, że zapewnienie efektywnego funkcjonowania zdalnej obsługi klienta oraz pracowników, wykonujących swoje obowiązki z domu, stały się kluczowymi wyzwaniami dla przedsiębiorstw. Wiele firm i instytucji publicznych poszukuje łatwych do wdrożenia narzędzi, które usprawniają komunikację z klientami i interesariuszami online. Tym, którzy stawiają na bezpieczeństwo i wygodę użytkownika, KIR proponuje dwa podstawowe rozwiązania: mojeID – uniwersalny mechanizm zdalnego potwierdzania tożsamości online oraz podpis elektroniczny – Szafir, dostępny także w całkowicie mobilnej wersji mSzafir.

Odpowiedzialnie zarządzane firmy inwestują w trwałe i wielofunkcyjne narzędzia, które posłużą im przez dłuższy czas, a przy okazji spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa. Jakie rozwiązania zapewnią maksymalny komfort użytkowania oraz niezawodne bezpieczeństwo danych?

Weź udział w webinarium ICAN Institute i KIR, a już 14 marca 2021 r. dowiesz się:

  • Dlaczego warunkiem skutecznego rozwijania biznesu jest wdrożenie usług zdalnych?
  • Jak wdrożyć zdalną obsługę klienta w firmie?
  • Jakie narzędzia pomogą zrobić to sprawnie i bezpiecznie?
  • Jakie są różnice między usługami zaufania a identyfikacji?
  • Jakie korzyści przyniesie firmie wprowadzenie zdalnego potwierdzania tożsamości czy podpisu elektronicznego?
  • Jak spełnić prawne wymogi bezpieczeństwa danych przy zdalnej obsłudze klientów?

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych. Możesz też podzielić się linkiem ze swoimi znajomymi, którzy Twoim zdaniem powinni zapoznać się z nagraniem!

Poznaj naszych ekspertów:

Piotr Tomasik, Dyrektor Biura Sprzedaży Centralnej w KIR
Piotr Tomasik
Dyrektor Biura Sprzedaży Centralnej w KIR

Przez lata związany z sektorem bankowym. Pracował w polskim oddziale Royal Bank of Scotland, gdzie był Dyrektorem Regionalnym Pionu Wdrożeń w Departamencie Bankowości Transakcyjnej dla regionu Europy Wschodniej, Kazachstanu i Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Wcześniej doświadczenie zdobywał także jako Product Manager w ABN AMRO Bank Polska S.A. oraz Project Manager w ABN AMRO N.V. w Amsterdamie. W latach 90-tych był audytorem wewnętrznym w Raiffeisen Centro Bank.

Elżbieta Włodarczyk, Dyrektor Linii biznesowej podpis elektroniczny w KIR
Elżbieta Włodarczyk
Dyrektor Linii biznesowej podpis elektroniczny w KIR

Ekspert z zakresu infrastruktury klucza publicznego. Uczestniczyła w pracach nad utworzeniem jednego z pierwszych w Polsce komercyjnych centrów certyfikacji. Odpowiada za obszar podpisu elektronicznego i usług zaufania oraz ich zgodności z Rozporządzeniem eIDAS, przepisami polskiego prawa oraz standardami Webtrust.
Od 2001 r. kieruje Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir, świadczącym usługi kwalifikowane i niekwalifikowane, obejmujące wydawanie certyfikatów, znaczników czasu oraz usługi walidacji certyfikatów.
Brała udział w pracach nad polską ustawą o usługach zaufania.

Piotr Wichowski, Dyrektor Linii biznesowej usługi identyfikacji w KIR
Piotr Wichowski
Dyrektor Linii biznesowej usługi identyfikacji w KIR

Odpowiada za wdrożenie i rozwój mojeID – usługi umożliwiającej zdalne potwierdzanie tożsamości, zarówno w obszarze komercyjnym jak i administracji publicznej. Wcześniej koordynował projekt wdrożenia systemu rozliczeń krajowych transakcji kartowych oraz rozwój usług w obszarze płatności kartowych. Od lat 90-tych związany z rynkiem kart płatniczych i usługami świadczonymi dla banków i innych instytucji w zakresie wydawnictwa kart, zarządzania bankomatami i personalizacji kart. Pracował w POLCARD S.A., First Data Polska S.A. oraz w firmie TAG Systems Sp. z o.o., gdzie był odpowiedzialny za zarządzanie procesami operacyjnymi i biznesowymi.

Partner: