



Wydarzenia ostatniego roku sprawiły, że zapewnienie efektywnego funkcjonowania zdalnej obsługi klienta oraz pracowników, wykonujących swoje obowiązki z domu, stały się kluczowymi wyzwaniami dla przedsiębiorstw. Wiele firm i instytucji publicznych poszukuje łatwych do wdrożenia narzędzi, które usprawniają komunikację z klientami i interesariuszami online. Tym, którzy stawiają na bezpieczeństwo i wygodę użytkownika, KIR proponuje dwa podstawowe rozwiązania: mojeID – uniwersalny mechanizm zdalnego potwierdzania tożsamości online oraz podpis elektroniczny – Szafir, dostępny także w całkowicie mobilnej wersji mSzafir.
Odpowiedzialnie zarządzane firmy inwestują w trwałe i wielofunkcyjne narzędzia, które posłużą im przez dłuższy czas, a przy okazji spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa. Jakie rozwiązania zapewnią maksymalny komfort użytkowania oraz niezawodne bezpieczeństwo danych?
Weź udział w webinarium ICAN Institute i KIR, a już 14 kwietnia 2021 r. dowiesz się:
- Dlaczego warunkiem skutecznego rozwijania biznesu jest wdrożenie usług zdalnych?
- Jak wdrożyć zdalną obsługę klienta w firmie?
- Jakie narzędzia pomogą zrobić to sprawnie i bezpiecznie?
- Jakie są różnice między usługami zaufania a identyfikacji?
- Jakie korzyści przyniesie firmie wprowadzenie zdalnego potwierdzania tożsamości czy podpisu elektronicznego?
- Jak spełnić prawne wymogi bezpieczeństwa danych przy zdalnej obsłudze klientów?
Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych. Możesz też podzielić się linkiem ze swoimi znajomymi, którzy Twoim zdaniem powinni zapoznać się z nagraniem!
Poznaj naszych ekspertów:

Piotr Tomasik
Dyrektor Biura Sprzedaży Centralnej w KIRPrzez lata związany z sektorem bankowym. Pracował w polskim oddziale Royal Bank of Scotland, gdzie był Dyrektorem Regionalnym Pionu Wdrożeń w Departamencie Bankowości Transakcyjnej dla regionu Europy Wschodniej, Kazachstanu i Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Wcześniej doświadczenie zdobywał także jako Product Manager w ABN AMRO Bank Polska S.A. oraz Project Manager w ABN AMRO N.V. w Amsterdamie. W latach 90-tych był audytorem wewnętrznym w Raiffeisen Centro Bank.

Elżbieta Włodarczyk
Dyrektor Linii biznesowej podpis elektroniczny w KIREkspert z zakresu infrastruktury klucza publicznego. Uczestniczyła w pracach nad utworzeniem jednego z pierwszych w Polsce komercyjnych centrów certyfikacji. Odpowiada za obszar podpisu elektronicznego i usług zaufania oraz ich zgodności z Rozporządzeniem eIDAS, przepisami polskiego prawa oraz standardami Webtrust.
Od 2001 r. kieruje Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir, świadczącym usługi kwalifikowane i niekwalifikowane, obejmujące wydawanie certyfikatów, znaczników czasu oraz usługi walidacji certyfikatów.
Brała udział w pracach nad polską ustawą o usługach zaufania.

Piotr Wichowski
Dyrektor Linii biznesowej usługi identyfikacji w KIROdpowiada za wdrożenie i rozwój mojeID – usługi umożliwiającej zdalne potwierdzanie tożsamości, zarówno w obszarze komercyjnym jak i administracji publicznej. Wcześniej koordynował projekt wdrożenia systemu rozliczeń krajowych transakcji kartowych oraz rozwój usług w obszarze płatności kartowych. Od lat 90-tych związany z rynkiem kart płatniczych i usługami świadczonymi dla banków i innych instytucji w zakresie wydawnictwa kart, zarządzania bankomatami i personalizacji kart. Pracował w POLCARD S.A., First Data Polska S.A. oraz w firmie TAG Systems Sp. z o.o., gdzie był odpowiedzialny za zarządzanie procesami operacyjnymi i biznesowymi.
Partner:

DATA: 14 kwietnia 2021 r., (środa), godz. 10.00
CZAS TRWANIA: ok. 60 minut
Wydarzenie online (na żywo + dostęp do nagrania)
Zgłoś udział
Wydarzenia ostatniego roku sprawiły, że zapewnienie efektywnego funkcjonowania zdalnej obsługi klienta oraz pracowników, wykonujących swoje obowiązki z domu, stały się kluczowymi wyzwaniami dla przedsiębiorstw. Wiele firm i instytucji publicznych poszukuje łatwych do wdrożenia narzędzi, które usprawniają komunikację z klientami i interesariuszami online. Tym, którzy stawiają na bezpieczeństwo i wygodę użytkownika, KIR proponuje dwa podstawowe rozwiązania: mojeID – uniwersalny mechanizm zdalnego potwierdzania tożsamości online oraz podpis elektroniczny – Szafir, dostępny także w całkowicie mobilnej wersji mSzafir.
Odpowiedzialnie zarządzane firmy inwestują w trwałe i wielofunkcyjne narzędzia, które posłużą im przez dłuższy czas, a przy okazji spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa. Jakie rozwiązania zapewnią maksymalny komfort użytkowania oraz niezawodne bezpieczeństwo danych?
Weź udział w webinarium ICAN Institute i KIR, a już 14 marca 2021 r. dowiesz się:
- Dlaczego warunkiem skutecznego rozwijania biznesu jest wdrożenie usług zdalnych?
- Jak wdrożyć zdalną obsługę klienta w firmie?
- Jakie narzędzia pomogą zrobić to sprawnie i bezpiecznie?
- Jakie są różnice między usługami zaufania a identyfikacji?
- Jakie korzyści przyniesie firmie wprowadzenie zdalnego potwierdzania tożsamości czy podpisu elektronicznego?
- Jak spełnić prawne wymogi bezpieczeństwa danych przy zdalnej obsłudze klientów?
Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych. Możesz też podzielić się linkiem ze swoimi znajomymi, którzy Twoim zdaniem powinni zapoznać się z nagraniem!
Poznaj naszych ekspertów:

Piotr Tomasik
Dyrektor Biura Sprzedaży Centralnej w KIRPrzez lata związany z sektorem bankowym. Pracował w polskim oddziale Royal Bank of Scotland, gdzie był Dyrektorem Regionalnym Pionu Wdrożeń w Departamencie Bankowości Transakcyjnej dla regionu Europy Wschodniej, Kazachstanu i Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Wcześniej doświadczenie zdobywał także jako Product Manager w ABN AMRO Bank Polska S.A. oraz Project Manager w ABN AMRO N.V. w Amsterdamie. W latach 90-tych był audytorem wewnętrznym w Raiffeisen Centro Bank.

Elżbieta Włodarczyk
Dyrektor Linii biznesowej podpis elektroniczny w KIREkspert z zakresu infrastruktury klucza publicznego. Uczestniczyła w pracach nad utworzeniem jednego z pierwszych w Polsce komercyjnych centrów certyfikacji. Odpowiada za obszar podpisu elektronicznego i usług zaufania oraz ich zgodności z Rozporządzeniem eIDAS, przepisami polskiego prawa oraz standardami Webtrust.
Od 2001 r. kieruje Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir, świadczącym usługi kwalifikowane i niekwalifikowane, obejmujące wydawanie certyfikatów, znaczników czasu oraz usługi walidacji certyfikatów.
Brała udział w pracach nad polską ustawą o usługach zaufania.

Piotr Wichowski
Dyrektor Linii biznesowej usługi identyfikacji w KIROdpowiada za wdrożenie i rozwój mojeID – usługi umożliwiającej zdalne potwierdzanie tożsamości, zarówno w obszarze komercyjnym jak i administracji publicznej. Wcześniej koordynował projekt wdrożenia systemu rozliczeń krajowych transakcji kartowych oraz rozwój usług w obszarze płatności kartowych. Od lat 90-tych związany z rynkiem kart płatniczych i usługami świadczonymi dla banków i innych instytucji w zakresie wydawnictwa kart, zarządzania bankomatami i personalizacji kart. Pracował w POLCARD S.A., First Data Polska S.A. oraz w firmie TAG Systems Sp. z o.o., gdzie był odpowiedzialny za zarządzanie procesami operacyjnymi i biznesowymi.
Partner:
