W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.
Rozumiem Więcej
ICAN Institute ICAN Institute Nowe biura w nowej normalności Nowe biura w nowej normalności

Doświadczenia pracy zdalnej wielu osób pokazały dobitnie, że wspólna praca i spotkania mają ogromną wartość, a ich brak powoduje nowe problemów. Są one związane chociażby z zdrowiem psychicznym i poziomem zaangażowania pracowników lub pogorszeniem jakości komunikacji i efektywności. Oczywiście nic nie będzie takie samo jak przed pandemią. Wracamy do biur już jako inni pracownicy (często działający w ramach modelu hybrydowego), a sama przestrzeń do pracy też się zmienia. Jakie powinny nowe, lepsze biura? Jakie technologie są szczególnie istotne w biurach czasu pandemii i po pandemii?

Weź udział w śniadaniu biznesowym online ICAN Institute, a już 10 marca 2021 r. dowiesz się:

  • W jaki sposób przygotowywać biura pod kątem utrwalającego się modelu pracy hybrydowej?
  • Korzyści i problemy związane z pracą zdalną – jak zachować te pierwsze i rozwiązać te drugie?
  • Na czym polega „elastyczność” w przypadku biur i jak ją zorganizować?
  • Biura rozproszone – czym są i czy warto rozważyć zastosowanie tego rozwiązania?
  • Jak zorganizować pracę w trybie hybrydowym, żeby wszystko odbywało się sprawniej, niż w przypadku tradycyjnej pracy biurowej?
  • Zapomniany wątek ekologii, czyli jak sprawić, by nasze biura były przyjazne dla środowiska?

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych. Możesz też podzielić się linkiem ze swoimi znajomymi, którzy Twoim zdaniem powinni zapoznać się z nagraniem!

Poznaj naszych ekspertów:

Cezary Błaszczyk, Senior Leasing Manager, HB Reavis Poland
Cezary Błaszczyk
Senior Leasing Manager, HB Reavis Poland

Cezary Błaszczyk posiada ponad 9-letnie doświadczenie w branży nieruchomości. W HB Reavis odpowiada za wynajem powierzchni biurowej w inwestycjach Varso Place i Forest, które zaprojektowane zostały z myślą o efektywności, kreatywności oraz dobrym samopoczuciu ich użytkowników. Przed dołączeniem do HB Reavis, od 2014 roku był związany z GTC S.A. jako Office Leasing Manager. Wcześniej pracował jako doradca w dziale nieruchomości komercyjnych WGN Real Estate. Ukończył prawo na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

Katarzyna Jasińska
Katarzyna Jasińska
Dyrektor Zarządzająca, Bene Warszawa Sp. z o.o

Katarzyna Jasińska jest menedżerem z 20-letnim doświadczeniem w zakresie sprzedaży i marketingu, przede wszystkim wdrożeniu i rozwijaniu sprzedaży innowacyjnych rozwiązań na polskim rynku. W maju 2014 roku objęła stanowisko Dyrektora Zarządzającego w firmie Bene Warszawa Sp. z o.o., odpowiadając za rozwój biznesu i budowanie wizerunku firmy w Polsce. Pochodząca z Austrii firma Bene GmbH jest liderem w obszarze innowacyjnych koncepcji biurowych, specjalizującym się w aranżowaniu środowiska pracy i wyposażeniu biur.

Katarzyna Jasińska ukończyła Akademię Ekonomiczną im. Karola Adamieckiego w Katowicach oraz Podyplomowe Studium Menedżerskie w Szkole Głównej Handlowej. W ostatnich latach jako członek Zarządu polskiego oddziału Sodexo Benefits and Rewards Services, światowego lidera i eksperta w zakresie rozwiązań motywacyjnych, odpowiadała za wypracowanie, realizację i rozwój strategii rozwiązań komplementarnych dla klientów instytucjonalnych. Pracę zawodową łączy z działalnością edukacyjną i społeczną, wspierając kobiety działające w sektorze nieruchomości w ramach Stowarzyszenia WIREP (Women in Real Estate in Poland).

Karina Kreja, International Concept Manager & Workplace Expert
Karina Kreja
International Concept Manager & Workplace Expert

Kinnarps AB jest współodpowiedzialna za strategię środowiska pracy oraz kontakty z rynkiem nieruchomości zarówno w strukturach międzynarodowych Kinnarps, jak i w Polsce. Karina jest jednym z wiodących strategów środowiska pracy, z doświadczeniem konsultingowym zdobytym w największych agencjach nieruchomości takich jak CBRE i JLL. Z wykształcenia jest architektem i rzeczoznawcą majątkowym. Jest także członkiem zarządu Polskiego Instytutu Środowiska Pracy, a także prowadzi blog dotyczący strategii środowiska pracy na: http://www.outsourcingportal.eu/pl/blog/karina-kreja

Iwona Łuniewska - Plona, Specjalizuje się w wykorzystaniu technologii Internetu Rzeczy i analityki danych w systemach oświetleniowych
Iwona Łuniewska - Plona
Business Developer Office & Industry Segments, Signify Poland

Specjalizuje się w wykorzystaniu technologii Internetu Rzeczy i analityki danych w systemach oświetleniowych. Na co dzień doradza klientom, jak zadbać o funkcjonalność ich biura dobierając odpowiedni system sterowania oświetleniem. W Signify rozwija partnerstwa technologiczne, szukając nowych źródeł wartości dla najemców oraz tworzy strategie marketingową dla rynku powierzchni komercyjnych. Poprzednio była związana z branżą IT i ICT, odpowiadając za marketing i komunikację takich firm, jak Orange Polska czy Integrated Solutions.

Mikołaj Sznajder, CBRE
Mikołaj Sznajder
CBRE

W CBRE Mikołaj Sznajder zarządza działem Powierzchni Biurowych. Mikołaj ma ponad 14 lat doświadczenia na rynku nieruchomości. W tym czasie pracował dla funduszu inwestycyjnego, prywatnych inwestorów oraz najemców. W swojej karierze był zaangażowany w nabywanie nieruchomości, finansowanie ich, nadzór nad usługami firm trzecich oraz reprezentację najemcy.Jego szerokie doświadczenie pozwala mu na tworzenie złożonych strategii dedykowanych pod konkretne potrzeby klienta, ich bezproblemowe wdrożenie w trakcie prowadzenia projektu, nadzór nad wszystkimi osobami zaangażowanymi w proces oraz prowadzenie negocjacji realizując cele klientów.

Michał Kwinta, Senior Community Manager w Mindspace Koszyki w Warszawie.
Michał Kwinta
Senior Community Manager w Mindspace Koszyki w Warszawie

Odpowiadał za wprowadzenie Mindspace na polski rynek oraz otwarcie Mindspace Koszyki w 2017 roku. Od 12 lat związany z branżą turystyczną i hotelarską. Przed rozpoczęciem pracy dla Mindspace pracował m.in. dla LOT, Fly Away Travel i Louvre Hotels Group, zajmując stanowiska kierownicze. Ukończył prawo na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Żonaty, ojciec Gustawa i Kostka.

Mindspace to globalny operator butikowych, elastycznych przestrzeni biurowych dla firm dowolnej wielkości, który na nowo definiuje doświadczenie w miejscu pracy. Powstał w 2014 roku w Tel Awiwie. Jego założycielami są Dan Zakai i Yotam Alroy. Gustownie zaprojektowane wnętrza Mindspace, spersonalizowany poziom usług i starannie dobrane wydarzenia sprzyjają większemu zaangażowaniu pracowników i silnemu poczuciu wspólnoty, pozytywnie wpływając na to, w jaki sposób ludzie pracują, uczą się, wprowadzają innowacje i rozwijają się Mindspace posiada łącznie 32 lokalizacje w Europie (w Polsce, Holandii, Niemczech, Rumunii i Wielkiej Brytanii), w Stanach Zjednoczonych oraz w Izraelu. Członkowie społeczności Mindspace mogą swobodnie korzystać z każdej przestrzeni operatora na całym świecie, bez dodatkowych opłat. Warszawski oddział Mindspace to kompleks biurowy bezpośrednio sąsiadujący z Halą Koszyki. Biura operatora zajmują cztery piętra biurowca przy ul. Koszykowej 61 i dwa piętra w wieży przy ul. Koszykowej 65. Łącznie, w obu lokalizacjach na blisko 5 500 mkw. może pracować 750 członków.

Prowadzący:

Tomasz Kulas, Redaktor, MIT Sloan Managment Review Polska
Tomasz Kulas
Redaktor, ICAN Management Review

Doświadczony dziennikarz technologiczny. Zaczynał jeszcze w prasie papierowej, jako szef działu Sprzęt w miesięczniku Enter. Kolejny ważny rozdział to miesięcznik CHIP, a następnie portal CHIP.pl, w którym przez wiele lat pełnił funkcję redaktora prowadzącego. Regularnie publikował też artykuły w miesięczniku Businessman.pl (prowadzenie stałego działu) i dzienniku Rzeczpospolita (dodatki technologiczne). Obecnie zachwyca go odkrywanie coraz mocniejszego związku między światem nowych technologii i biznesu – na łamach MIT Sloan Management Review Polska..

Partner merytoryczny:



Partnerzy projektu:













Data: 10 marca 2021 roku
Godzina: 10.00

Zgłoś udział

Webinarium - 10 marca 2021 r.



Doświadczenia pracy zdalnej wielu osób pokazały dobitnie, że wspólna praca i spotkania mają ogromną wartość, a ich brak powoduje nowe problemów. Są one związane chociażby z zdrowiem psychicznym i poziomem zaangażowania pracowników lub pogorszeniem jakości komunikacji i efektywności. Oczywiście nic nie będzie takie samo jak przed pandemią. Wracamy do biur już jako inni pracownicy (często działający w ramach modelu hybrydowego), a sama przestrzeń do pracy też się zmienia. Jakie powinny nowe, lepsze biura? Jakie technologie są szczególnie istotne w biurach czasu pandemii i po pandemii?

Weź udział w śniadaniu biznesowym online ICAN Institute, a już 10 marca 2021 r. dowiesz się:

  • W jaki sposób przygotowywać biura pod kątem utrwalającego się modelu pracy hybrydowej?
  • Korzyści i problemy związane z pracą zdalną – jak zachować te pierwsze i rozwiązać te drugie?
  • Na czym polega „elastyczność” w przypadku biur i jak ją zorganizować?
  • Biura rozproszone – czym są i czy warto rozważyć zastosowanie tego rozwiązania?
  • Jak zorganizować pracę w trybie hybrydowym, żeby wszystko odbywało się sprawniej, niż w przypadku tradycyjnej pracy biurowej?
  • Zapomniany wątek ekologii, czyli jak sprawić, by nasze biura były przyjazne dla środowiska?

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych. Możesz też podzielić się linkiem ze swoimi znajomymi, którzy Twoim zdaniem powinni zapoznać się z nagraniem!

Poznaj naszych ekspertów:

Cezary Błaszczyk, Senior Leasing Manager, HB Reavis Poland
Cezary Błaszczyk
Senior Leasing Manager, HB Reavis Poland

Cezary Błaszczyk posiada ponad 9-letnie doświadczenie w branży nieruchomości. W HB Reavis odpowiada za wynajem powierzchni biurowej w inwestycjach Varso Place i Forest, które zaprojektowane zostały z myślą o efektywności, kreatywności oraz dobrym samopoczuciu ich użytkowników. Przed dołączeniem do HB Reavis, od 2014 roku był związany z GTC S.A. jako Office Leasing Manager. Wcześniej pracował jako doradca w dziale nieruchomości komercyjnych WGN Real Estate. Ukończył prawo na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

Katarzyna Jasińska
Katarzyna Jasińska
Dyrektor Zarządzająca, Bene Warszawa Sp. z o.o

Katarzyna Jasińska jest menedżerem z 20-letnim doświadczeniem w zakresie sprzedaży i marketingu, przede wszystkim wdrożeniu i rozwijaniu sprzedaży innowacyjnych rozwiązań na polskim rynku. W maju 2014 roku objęła stanowisko Dyrektora Zarządzającego w firmie Bene Warszawa Sp. z o.o., odpowiadając za rozwój biznesu i budowanie wizerunku firmy w Polsce. Pochodząca z Austrii firma Bene GmbH jest liderem w obszarze innowacyjnych koncepcji biurowych, specjalizującym się w aranżowaniu środowiska pracy i wyposażeniu biur.

Katarzyna Jasińska ukończyła Akademię Ekonomiczną im. Karola Adamieckiego w Katowicach oraz Podyplomowe Studium Menedżerskie w Szkole Głównej Handlowej. W ostatnich latach jako członek Zarządu polskiego oddziału Sodexo Benefits and Rewards Services, światowego lidera i eksperta w zakresie rozwiązań motywacyjnych, odpowiadała za wypracowanie, realizację i rozwój strategii rozwiązań komplementarnych dla klientów instytucjonalnych. Pracę zawodową łączy z działalnością edukacyjną i społeczną, wspierając kobiety działające w sektorze nieruchomości w ramach Stowarzyszenia WIREP (Women in Real Estate in Poland).

Karina Kreja, International Concept Manager & Workplace Expert
Karina Kreja
International Concept Manager & Workplace Expert

Kinnarps AB jest współodpowiedzialna za strategię środowiska pracy oraz kontakty z rynkiem nieruchomości zarówno w strukturach międzynarodowych Kinnarps, jak i w Polsce. Karina jest jednym z wiodących strategów środowiska pracy, z doświadczeniem konsultingowym zdobytym w największych agencjach nieruchomości takich jak CBRE i JLL. Z wykształcenia jest architektem i rzeczoznawcą majątkowym. Jest także członkiem zarządu Polskiego Instytutu Środowiska Pracy, a także prowadzi blog dotyczący strategii środowiska pracy na: http://www.outsourcingportal.eu/pl/blog/karina-kreja

Iwona Łuniewska - Plona, Specjalizuje się w wykorzystaniu technologii Internetu Rzeczy i analityki danych w systemach oświetleniowych
Iwona Łuniewska - Plona
Business Developer Office & Industry Segments, Signify Poland

Specjalizuje się w wykorzystaniu technologii Internetu Rzeczy i analityki danych w systemach oświetleniowych. Na co dzień doradza klientom, jak zadbać o funkcjonalność ich biura dobierając odpowiedni system sterowania oświetleniem. W Signify rozwija partnerstwa technologiczne, szukając nowych źródeł wartości dla najemców oraz tworzy strategie marketingową dla rynku powierzchni komercyjnych. Poprzednio była związana z branżą IT i ICT, odpowiadając za marketing i komunikację takich firm, jak Orange Polska czy Integrated Solutions.

Mikołaj Sznajder, CBRE
Mikołaj Sznajder
CBRE

W CBRE Mikołaj Sznajder zarządza działem Powierzchni Biurowych. Mikołaj ma ponad 14 lat doświadczenia na rynku nieruchomości. W tym czasie pracował dla funduszu inwestycyjnego, prywatnych inwestorów oraz najemców. W swojej karierze był zaangażowany w nabywanie nieruchomości, finansowanie ich, nadzór nad usługami firm trzecich oraz reprezentację najemcy.Jego szerokie doświadczenie pozwala mu na tworzenie złożonych strategii dedykowanych pod konkretne potrzeby klienta, ich bezproblemowe wdrożenie w trakcie prowadzenia projektu, nadzór nad wszystkimi osobami zaangażowanymi w proces oraz prowadzenie negocjacji realizując cele klientów.

Michał Kwinta, Senior Community Manager w Mindspace Koszyki w Warszawie.
Michał Kwinta
Senior Community Manager w Mindspace Koszyki w Warszawie

Odpowiadał za wprowadzenie Mindspace na polski rynek oraz otwarcie Mindspace Koszyki w 2017 roku. Od 12 lat związany z branżą turystyczną i hotelarską. Przed rozpoczęciem pracy dla Mindspace pracował m.in. dla LOT, Fly Away Travel i Louvre Hotels Group, zajmując stanowiska kierownicze. Ukończył prawo na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Żonaty, ojciec Gustawa i Kostka.

Mindspace to globalny operator butikowych, elastycznych przestrzeni biurowych dla firm dowolnej wielkości, który na nowo definiuje doświadczenie w miejscu pracy. Powstał w 2014 roku w Tel Awiwie. Jego założycielami są Dan Zakai i Yotam Alroy. Gustownie zaprojektowane wnętrza Mindspace, spersonalizowany poziom usług i starannie dobrane wydarzenia sprzyjają większemu zaangażowaniu pracowników i silnemu poczuciu wspólnoty, pozytywnie wpływając na to, w jaki sposób ludzie pracują, uczą się, wprowadzają innowacje i rozwijają się Mindspace posiada łącznie 32 lokalizacje w Europie (w Polsce, Holandii, Niemczech, Rumunii i Wielkiej Brytanii), w Stanach Zjednoczonych oraz w Izraelu. Członkowie społeczności Mindspace mogą swobodnie korzystać z każdej przestrzeni operatora na całym świecie, bez dodatkowych opłat. Warszawski oddział Mindspace to kompleks biurowy bezpośrednio sąsiadujący z Halą Koszyki. Biura operatora zajmują cztery piętra biurowca przy ul. Koszykowej 61 i dwa piętra w wieży przy ul. Koszykowej 65. Łącznie, w obu lokalizacjach na blisko 5 500 mkw. może pracować 750 członków.

Prowadzący:

Tomasz Kulas, Redaktor, MIT Sloan Managment Review Polska
Tomasz Kulas
Redaktor, ICAN Management Review

Doświadczony dziennikarz technologiczny. Zaczynał jeszcze w prasie papierowej, jako szef działu Sprzęt w miesięczniku Enter. Kolejny ważny rozdział to miesięcznik CHIP, a następnie portal CHIP.pl, w którym przez wiele lat pełnił funkcję redaktora prowadzącego. Regularnie publikował też artykuły w miesięczniku Businessman.pl (prowadzenie stałego działu) i dzienniku Rzeczpospolita (dodatki technologiczne). Obecnie zachwyca go odkrywanie coraz mocniejszego związku między światem nowych technologii i biznesu – na łamach MIT Sloan Management Review Polska..

Partner merytoryczny:



Partnerzy projektu: